اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول:

3 تئاتر در دزفول اکران عمومی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: سه تئاتر توسط گروه‌های هنری شهرستان دزفول ساخته شده‌اند که در روزهای آینده اکران عمومی خواهند شد.

3 تئاتر در دزفول اکران عمومی می‌شود

غلامعلی تاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: دو تئاتر «ساز» و «شب، آویزان سکوت» در دزفول به مراحل پایانی تمرین رسیده‌اند و در آینده نزدیک برای اکران عمومی این تئاتر‌ها اقدام می‌شود.

وی با اشاره به زمان در نظر گرفته شده برای این تئاتر گفت: دو تئاتر «ساز» و «شب، آویزان سکوت» همزمان با همایش اجرای‌های عمومی بیست‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی در دزفول اجرا می‌شود.

افزود: همزمان با اجرای‌های عمومی بیست‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی، دو نمایش «ساز» و «شب، آویزان سکوت» در دزفول اجرا شده و مورد داوری قرار می‌گیرند.

وی گفت:‌ نمایش «ساز» کاری از گروه نمایش هدی به نویسندگی و کارگردانی عبدالمحمد نعناکار، با درون مایه رسیدن به سلوک است که از 23 شهریورماه تا 3 مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری دزفول اجرا می‌شود.

تاج افزود: همچنین نمایش«شب، آویزان سکوت» نیز با موضوع دفاع مقدس، به نویسندگی و کارگردانی محمد اذغاب از 24 شهریورماه در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه گروه‌های هنری دزفولی برای برگزاری باشکوه این جشنواره تلاش زیادی کرده‌اند، تاکید کرد: برای برگزاری این همایش در سطح شهرستان دزفول هماهنگی‌های زیادی انجام شده است و در این باره مقدمات کار فراهم شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول