اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد همدان:

200 کودک و نوجوان متقاضی داوری جشنواره تئاتر شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: با پایان مهلت ثبت‌نام متقاضیان برای داوری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، 200 نفر خواستار داوری آثار نمایشی این جشنواره شدند.

200 کودک و نوجوان متقاضی داوری جشنواره تئاتر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، خسرو بیات اظهار داشت: با پایان مهلت ثبت‌نام متقاضیان برای داوری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان که تا 20 شهریور ادامه داشت، 200 کودک و نوجوان خواستار داوری آثار نمایشی این جشنواره شدند.

وی افزود: از مجموع 200 متقاضی داوری کودک و نوجوان جشنواره، 60 درصد نوجوان و 40 درصد کودک هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: حدود دوسوم این تعداد برای شرکت در کلاس‌های آموزشی داوری تئاتر که از 26 تا 30 شهریور ادامه دارد، انتخاب می‌شوند.

وی گفت: با انجام آزمون نهایی، 10 نفر از پذیرفته‌شدگان کودک و 10 نفر از پذیرفته‌شدگان نوجوان برای داوری آثار نمایشی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گزینش می‌شوند.

بیات بیان کرد: امسال داوران کودک و نوجوان به صورت مجزا آثار نمایشی بخش‌های مسابقه کودک و مسابقه نوجوان جشنواره را داوری می‌کنند.

وی در خصوص کلاس‌های آموزشی داوری جشنواره برای داوران کودک و نوجوان گفت: در این کلاس‌ها سه مدرس، مباحث بازیگری، کارگردانی و نویسندگی تئاتر را تدریس می‌کنند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اعلام این خبر که طراحی لباس داوران کودک و نوجوان به اتمام رسیده است، اضافه کرد: در طراحی این لباس‌ها از نمادهای سنتی و ایرانی استفاده شده است.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 تا 22 مهر ماه در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول