اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی همدان:

18 اثر نمایشی به جشنواره تئاتر استان همدان رسید

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: 18 اثر نمایشی به بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان رسید که با پایان بازبینی آثار، 9 اثر نمایشی برای شرکت در این جشنواره انتخاب می‌شوند.

18 اثر نمایشی به جشنواره تئاتر استان همدان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، خسرو بیات اظهار داشت: 18 اثر نمایشی به بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان رسید که با پایان بازبینی آثار، حداکثر 9 اثر نمایشی برای شرکت در این جشنواره انتخاب می‌شوند.

وی گفت: در این دوره جشنواره آثار نمایشی از همه شهرستان‌های استان به جز اسدآباد به دبیرخانه جشنواره رسیده است که در این میان گروه‌های نمایشی همدان، نهاوند و ملایر هر کدام با سه اثر نمایشی و فامنین و بهار هر کدام با دو اثر نمایشی و کبودرآهنگ و تویسرکان با یک اثر نمایشی متقاضی شرکت در جشنواره تئاتر استان همدان شده‌اند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره از 23 تا 26 شهریور ماه توسط هیئت بازبین متشکل از محمدجواد کبودرآهنگی، میثم مرادی و نیما بیگلریان ادامه دارد و در نهایت بسته به کیفیت آثار هفت تا 9 اثر نمایشی برای شرکت در جشنواره انتخاب می‌شوند.

وی از ایجاد بخش پیشکسوتان در جشنواره تئاتر استانی امسال خبر داد و گفت: هنرمندان پیشکسوت برای اعلام حضور در این بخش تا 27 شهریور ماه جاری فرصت دارند.

وی ابراز داشت: نقد و بررسی نمایش‌های جشنواره بعد از هر اجرا و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جذابیت‌های تازه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان است.

وی بیان کرد: در پایان جشنواره، برگزیدگان معرفی می‌شوند و در نهایت سه اثر نمایشی از استان همدان برای شرکت در جشنواره منطقه‌ای تئاتر معرفی می‌شود.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان از یکم تا پنجم مهر در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول