اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی از بیست و سوم تا بیست و ششم شهریور ماه جاری در تبریز خبر داد.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی داننده اظهار کرد: این جشنواره با گستره استانی و با حضور ده گروه نمایشی از تبریز و شهرستان‌های مراغه، مرند، اهر و عجبشیر برگزار می‌شود.

وی افزود: گروه‌های یاد شده در طول مدت چهار روز در چهار سالن مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز و خانه تئاتر به اجرای آثار خود خواهند پرداخت.

داننده تاکید کرد: نمایش‌های منتخب بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند.

وی گفت:‌ این جشنواره در جهت سیاست‌های کلان فرهنگی و هنری و ایجاد بستری مناسب برای رشد و هدایت گروه‌های نمایش برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، موضوعات اولویت‌دار این جشنواره را شامل متون محلی یا برگرفته شده از ادبیات ملی، مذهبی، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و نمایشنامه‌هایی که بیشتر به مضامین اجتماعی، فرهنگی و انسانی می‌پردازند عنوان کرد.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر آذربایجان‌شرقی توسط انجمن هنرهای نمایشی تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از بیست و سوم تا بیست و ششم شهریور ماه جاری در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول