اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

دستگاه‌های دخیل هر چه سریع‌تر امنیت را در سرچم ایجاد کنند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از دستگاه‌های مرتبط خواست هرچه سریع‌تر نسبت به تامین امنیت جاده ناامن سرچم اقدام کنند.

دستگاه‌های دخیل هر چه سریع‌تر امنیت را در سرچم ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در بازدید از راه اردبیل – سرچم اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صحیح، حذف موانع موجود و نیاز سنجی بین راهی مسافرین مجتمع‌های خدماتی- رفاهی در مسیر اردبیل – سرچم احداث می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم همکاری همه جانبه تمام دستگاه‌های دخیل در راه‌اندازی کامل این مسیر ارتباطی با تهران صورت گیرد.

استاندار اردبیل یادآور شد: ایجاد مسیری امن و آرام که تمامی جوانب امنیت سفر برای مسافران را به همراه داشته باشد از وظایف اساسی و مهم مسئولان بوده و ایجاد مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی با نیازسنجی فوری از مسافران این مسیر از اهم آنها می‌باشد.

نیکزاد گفت: به حداقل رساندن تصادفات علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان عزیز به مواردی از قبیل روشنایی تونل‌ها، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و گاردریل‌ها و همچنین خط کشی‌ها نیز وابسته است.

این مسئول از پلیس راه استان خواست از تمام امکانات موجود اعم از نیروی انسانی برای گشت‌های پلیس راه و سایر عوامل جهت ایجاد مسیری امن در راستای کاهش خطرات ناشی از تصادفات و نقض قوانین اقدام نمایند.

استاندار اردبیل با اشاره به نزدیک شدن فصل سرما رفع نواقصات موجود را از ضروریات این مسیر برشمرد و بیان داشت: با اطلاع‌رسانی دقیق از وضعیت راه اردبیل – سرچم به مردم و افزایش پایگاه‌های امدادی در مسیر، مردم با آرامش بیشتری از این راه ارتباطی استفاده خواهند کرد.

نیکزاد با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان باید به سرعت پایگا‌ه‌ها و جایگاه‌های خدماتی خود را در این مسیر برپا کنند، افزود: ما سعی خواهیم کرد در احداث و بهره‌برداری از این فضاها مجموعه‌های دولتی و حتی بخش خصوصی را یاری کنیم تا مردم دسترسی راحتی به امکانات موردنیاز در طول سفر داشته باشند.

وی چهارخطه شدن این مسیر را یکی از پیش‌بینی‌های لازم برای کاستن از حوادث و اتفاقات ناگوار توصیف و تاکید کرد: تا فرصت باقی است معایب و برخی از مشکلات راه اردبیل – سرچم را اصلاح خواهیم کرد ولی برای فصل کاری سال آینده سعی خواهد شد در محدوده هشتجین با برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز تلفات و تصادفات را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول