اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری جنوب سیستان‌وبلوچستان خبر داد

ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها در محورهای جنوب

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان‌وبلوچستان گفت: به منظور استقبال از فصل بازگشایی مدارس، عملیات راهداری و ایمن‌سازی محورها با شدت در دست انجام است.

ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها در محورهای جنوب

عزیزالله درخوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با هدف آماده‌سازی محورهای جنوب استان برای استقبال از فصل بازگشایی مدارس، عملیات راهداری و ایمن‌سازی محورها با شدت در دست انجام است.

وی افزود: در همین راستا نصب علائم، سرعت‌گیر، 200 عدد بنر با پیام‌های هشدار ایمنی و خط‌کشی جاده‌ها به طول هزار و 200 کیلومتر در محورهای اصلی و فرعی از جمله اقدامات مؤثر در حفظ و ارتقاء سلامت شهروندان به ویژه دانش‌آموزان می‌باشد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: با توجه به اهمیت نگهداری از راه‌ها به عنوان یک سرمایه ملی از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک میلیون و 13 هزار و 479 مترمربع تسطیح حریم قانونی، 17 هزار و 151 متر اصلاح قنوها، 9 هزار و 200 کیلومتر موج تراشی راه‌های شنی بخشی از دیگر اقدامات انجام شده است.

درخوش تصریح کرد: در راستای حفظ و نگهداری از راه‌ها برای جلوگیری از فرسایش و هدر رفتن هزینه‌های صرف شده، 47 هزار و 236 متر مربع لکه‌گیری رویه آسفالتی، 9 هزار و 273 متر مکعب ریزش‌برداری، 48 هزار و 125 متر مربع سیکلت در راه‌های منطقه انجام شده است.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول