اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

چهاربانده کردن راه‌های اردبیل حوادث جاده‌ای را به حداقل می‌رساند

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ چهارخطه کردن راه‌های مواصلاتی استان اردبیل سبب می‌شود تا تصادفات و تلفات رانندگی و جاده‌ای به حداقل برسد.

چهاربانده کردن راه‌های اردبیل حوادث جاده‌ای را به حداقل می‌رساند

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل، علیرضا محفوظی در جریان بازدید از توسعه راه‌های شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت:‌علاوه بر چهارخطه کردن محور اردبیل ـ سرچم که بخشی از آن نیز تاکنون اجرایی شده، چهارخطه کردن محور اردبیل ـ مشگین‌شهر از پروژه‌های اولویت‌دار است که ما سعی داریم تا پایان دولت دهم تکمیل شده آن را تحویل اهالی منطقه دهیم.

وی از اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای چهارخطه کردن این محور خبر داد و تصریح کرد:‌ وزارت راه و شهرسازی سعی می‌کند در تمام محورهای مواصلاتی این استان زمینه تردد ایمن و کم حادثه را فراهم آورد که جاده اردبیل – مشگین‌شهر به دلیل شرایط خاص و حادثه‌خیز بودن از اهم این کارها است.

محفوظی در ادامه خاطرنشان کرد: ما علاوه بر استان اردبیل در سایر مناطق کشور نیز در حد امکان و تأمین اعتبار سعی داریم مسیرهای اصلی را چهار‌خطه کنیم تا هم در تردد مردم سهولت ایجاد شده و هم تصادفات جاده‌ای به حداقل رسیده و تلفات ناشی از آن را کنترل کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات اولیه برای تصویب چهار‌بانده کردن جاده مشگین‌شهر ـ اهر نیز اضافه کرد: در این زمینه با هماهنگی انجام شده با استان‌های اردبیل و آذربایجان‌شرقی سعی می‌کنیم این محور به صورت کامل چهار‌خطه شده و مردم بتوانند از طریق این محور مواصلاتی بهتر با استان همجوار ارتباط داشته باشند.

وی بیشترین پروژه‌های مهر ماندگار استان اردبیل را مربوط به حوزه راه و شهرسازی و تأمین زیرساخت‌ها توصیف کرد و ادامه داد: ما در کنار چهار‌خطه کردن راه‌های اصلی و برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز سعی می‌کنیم به راه‌های روستایی نیز اعتبارات لازم را تخصیص دهیم تا بتوانیم در این زمینه نیز شرایط استان را از وضعیت کنونی به بهترین شکل ارتقا دهیم.

محفوظی به گردشگرپذیر بودن استان اردبیل به ویژه محور اردبیل ـ سرعین و مشگین‌شهر بیان کرد: با وجود حجم سفرها ترافیک روانی را در این محورها شاهد هستیم ولی همچنان در صدد هستیم تا طرح‌های توسعه‌ای را به شکل مطلوب انجام دهیم.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول