اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر خبر داد

فعالیت آنلاین 11 دوربین نظارت تصویری در راه‌های بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر از فعالیت آنلاین 11 دوربین نظارت تصویری در مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر خبر داد.

فعالیت آنلاین 11 دوربین نظارت تصویری در راه‌های بوشهر

حمیدرضا علم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: روان‌سازی ترافیک و امدادرسانی به موقع از جمله مزایای این دوربین‌های نظارت تصویری است.

وی افزود: امسال در طرح توسعه، پنج دوربین نظارت تصویری جدید در استان بوشهر در مناطقی همچون محور دالکی – کنارتخته و پل مند فعال می‌شوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر با بیان اینکه سیستم تردد شمار الکترونیکی در تمام جاده‌های استان بوشهر فعال است خاطر نشان کرد: این سیستم به دستگاه‌ها و نهادهای برنامه‌ریز در استان اطلاعات خوبی از وضعیت تردد خودروها می‌دهد.

علم با اشاره به فعالیت سیستم حمل و نقل هوشمند بار در استان بوشهر گفت: این سامانه اطلاعات بار را از مبادی مختلف کشور به رانندگان می‌دهد و نقش مهمی از افزایش اطلاعات رانندگان از وضعیت راه‌ها و مبادی کشور دارد.

وی تاکید کرد: این سیستم بین گمرک، بندر و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان متصل است و از زمان تخلیه کالا تا حمل به صورت یکپارچه عمل می‌کند و حمل کالا را سرعت می‌دهد.

وی در ارتباط با دوربین‌های کنترل سرعت گفت: با همکاری مسئولان ارشد استان، سازمان راهبردی و حمل و نقل جاده‌ای امسال پروژه بسیار مهمی داریم که با نصب سیستم دوربین کنترل‌های مبدا و مقصد نامگذاری شده است.

این مقام مسئول در ارتباط با مزایای دوربین ذکر شده گفت: با این نصب، مسیر رفت و برگشت محور بوشهر - برازجان - دالکی مجهز به دوربین می‌شود و این در حالی است که دوربین فعلی در سه نقطه است و سرعت را در یک لحظه تحت کنترل قرار می‌دهد اما سیستم جدید کل محور را پوشش می‌دهد.

علم گفت: بیشترین تلفات جاده‌ای در سال 90 را در محور بوشهر - برازجان داشته‌ایم که ان‌شاء‌الله تا پایان سال بتوانیم این سیستم را وصل کنیم و کل محور را به سیستم دوربین کنترل سرعت مجهز کنیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول