اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرکرد

برگزیدگان هفتمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی اعلام شدند

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه هفتمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی اسامی نفرات برگزیده این جشنواره را در شهرکرد اعلام کرد.

برگزیدگان هفتمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی اعلام شدند

حبیب‌الله توفیقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار، یک هزار و 659 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید که از بین این تعداد، آثار برگزیده اعلام شد و در آیین اختتامیه که همزمان با دهه کرامت است، معرفی و تقدیر می‌شوند.

وی به برگزیدگان این جشنواره در بخش کودکان اشاره کرد و گفت: محیا جوادی، مریم برزگری و نیلوفر تمودی نفرات برتر رشته شعر و گلناز عبدی، شکوه آقامیرزایی و هدیه جعفری نیز نفرات برگزیده رشته داستان این مقطع سنی شدند.

توفیقی افزود: همچنین در همین مقطع سنی در رشته قطعه ادبی سارا کاظمی، فاطمه ساقی‌زاده و فاطمه حیدری توانستند نفرات برتر این رشته شوند.

مسئول دبیرخانه هفتمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان ادامه داد: آرزو سبزواری، پرستو گلسرخی و سیدهادی موسوی در رشته شعر، معصومه عظیمی، نسیم طیاری و خدیجه بخشی در رشته داستان و نازنین خیامی‎نژاد، الهه رشیدی و سعیده ترکمنی در رشته قطعه ادبی توانستند رتبه‌های برتر این جشنواره را در مقطع سنی نوجوان به خود اختصاص دهند.

توفیقی به برگزیدگان این جشنواره در مقطع سنی بزرگسال اشاره کرد و گفت: لیلا جعفری، حسین عبدی، محمد کامرانی در رشته شعر، فرزانه زیرک‌پور، محسن حسینی و امید مردانی در رشته داستان و فاطمه نیک‌عهد، محمد صفاجو و اشکان عظیمی در رشته قطعه ادبی برگزیدگان این مقطع سنی شوند.

وی اشاعه فرهنگ منور رضوی را مهم ترین هدف از برگزاری این جشنواره عنوان کرد و  افزود: گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین، تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و کمک به انتشار گسترده این آثار از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

توفیقی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های لازم شرایط مناسبی برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره فراهم شده است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول