اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل ارشاد اسلامی لرستان:

40 نماهنگ به دبیرخانه جشنواره نماهنگ رضوی لرستان ارسال شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: 40 نماهنگ به دبیرخانه جشنواره نماهنگ رضوی لرستان ارسال شد.

40 نماهنگ به دبیرخانه جشنواره نماهنگ رضوی لرستان ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ماشاء‌الله بهاروند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: بیش از 40 نماهنگ و فیلم‌نامه از استان‌های تهران، قم، زنجان، خراسان‌رضوی، مرکزی، همدان، بوشهر، مازندران، خوزستان، قزوین، اصفهان، فارس، آذربایجان‌غربی، یزد و لرستان به دبیرخانه جشنواره نماهنگ رضوی در لرستان ارسال شده است.

وی افزود: از این تعداد آثار ارسالی 30 نماهنگ به بخش مسابقه چهارمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی راه یافته است.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هم‌چنین پنج نماهنگ توسط هنرمندان بومی استان لرستان با حمایت این اداره‌کل تولید شده است که این نماهنگ‌ها نیز به بخش مسابقه راه یافته‌اند.

وی در خصوص برنامه‌های جنبی این جشنواره بیان داشت: برپایی هشت جشنواره استانی با موضوع رضوی در همه رشته‌های شعر، تصویرگری، خوش‌نویسی، داستان کوتاه، پیامک از برنامه‌های جنبی چهارمین جشنواره نماهنگ رضوی هستند.

بهاروند نماهنگ‌های راه یافته به بخش مسابقه را شامل ‍«نماهنگ پرواز، پشیمان و نیاز» هر سه از حسن علیرضایی، یا امام رضا (ع) از مصطفی قربانی، «لالایی» از کریم فائقیان، «ضامن مادرم» از جاسم علیپوریان، «زائر» از رسول اکبریان، «کوچه‌های خراسان و گنبد طلا» از آقای غلامعلی سرخابی، «در یک قدمی» از خانم آتوسا رحمتی، «آفتاب حسن» از فضل‌الله تاری، «آفرینش» از حسن نقیان فشارکی و صدای بال یک پروانه از بهروز باقری عنوان کرد.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: «این دفعه تو ضامنم شو» از محمدامین زرگر و امام رضا (ع) هر دو از محمدامین زرگر، «حاجت» از جواد توکلی، «برای یک لحظه و زیارت» هر دو از غلام‌رضا تراون، «در همین نزدیکی» از جواد توکلی، «اشکته، فرصت، لحظه با شکوه، پرواز فرشته و هدیه» هر پنج اثر از غلامرضا تراون، «دلدار» از محمدجعفر رفیعی، «یا عالم و یا قائم» از مجتبی شاهرخی‌فرد، «از فرش تا عرش» از مهدی ملکی‌علیان از دیگر آثار ارسالی به این جشنواره است.

وی «غریب آشنا» از مهدی ملکی‌علیان، «به سوی روشنایی» از جعفر صیادی، «هوای بارانی» از وحید بیان، «زائر امام رضا (ع)» از جواد توکلی، «راه بی‌پایان» از غلامرضا تراون، «امید» از غلامرضا تراون، «رازها» از سیدعلی غمخواری، «پرواز» از غریب‌کامران رضایی و «رهایی» از سیدمیلاد مردامادی از دیگر آثار ارسالی به جشنواره نماهنگ رضوی لرستان است.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول