اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

فرهنگ جهاد و ایثار در بین نسل امروز نهادینه شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر بر ترویج فرهنگ جهاد و ایثار در بین نسل امروز تأکید کرد.

فرهنگ جهاد و ایثار در بین نسل امروز نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی‌های اساسی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز انجام شود و نوجوانان و جوانان امروز با این فرهنگ مأنوس شوند.

فرماندار شهرستان اسلامشهر ادامه داد: رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت و از خودگذشتگی در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

این مسئول با اشاره به این که هدف دشمن از بین رفتن اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام است افزود: دشمن در نظر دارد تا با تبلیغات منفی ذهن و افکار نسل امروز را نسبت به دفاع مقدس مکدر سازد.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دروان هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشتی به مقابله و مبارزه با دشمن رفته و از ناموس و شرف این سرزمین دفاع کردند.

آرام افزود: بیان خاطرات جنگ توسط فرماندهان و رزمندگان اسلام برای نسل امروز و برگزاری همایش‌ها و مراسم‌های مختلف می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام علی نوروزی امام جمعه اسلامشهر نیز طی سخنانی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز تأکید کرد و گفت: امروز نیز نوجوانان و جوانان ما در صحنه دیگر باید به مقابله با دشمن بپردازند.

وی گفت: اگر در زمان جنگ تحمیلی نوجوانان و جوانان اسلحه به دست گرفتند و با حضور در جبهه‌ها به نبرد با دشمن پرداختند، نسل امروز نیز آرمان‌های رزمندگان اسلام را جامه عمل پوشانده و با علم و دانش خود در مسیر توسعه کشور گام بردارد و زمینه‌های توسعه و آبادانی کشور را در پیش گیرند.

امام جمعه اسلامشهر با بیان اینکه آزادی، استقلال و آبادانی امروز کشور مرهون از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است عنوان کرد: اگر این جانفشانی‌ها نبود امروز کشور سرنوشت دیگری را داشت.

نوروزی، گذشت مادران و همسران رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را وصف ناشدنی عنوان و خاطرنشان کرد: همسران و مادران رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز در پیروزی ما سهم اساسی و بزرگی را دارد.

وی تکریم خانواده شهدا و احترام به این عزیزان را مهم خواند و در پایان اذعان داشت: ما و نسل امروز باید ادامه دهنده راه شهدا و رزمندگان اسلام باشیم و با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری همچنان پیروز میدان باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول