اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت همکاری دستگاه‌های حفار

خیابان‌های دوگنبدان روکش آسفالت می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار دوگنبدان گفت: در صورت همکاری دستگاه‌های حفار با شهرداری دوگنبدان، خیابان‌های این شهر روکش آسفالت خواهد شد.

خیابان‌های دوگنبدان روکش آسفالت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالکریم قاضی‌فر امروز در جلسه کمیسیون حفاری این شهرستان در پاسخ به ادعای رعایت کامل اصول فنی در آسفالت‌ریزی خیابان‌های دوگنبدان، اظهار کرد: ادعای رعایت کامل اصول فنی آسفالت‌ریزی شهری قابل قبول نیست.

وی افزود: بازدید میدانی و بررسی کیفیت آسفالت در برخی مناطق از جمله خیابان دامپزشکی، دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای نشان خواهد داد که در این نقاط آسفالت روی خاک ریخته شده است.

قاضی‌فر با بیان اینکه در بحث آسفالت شهری اصول فنی به صورت کامل رعایت نمی‌شود، تأکید کرد: فعالیت پیمانکاران در روزهای تعطیل و شیفت شبانه سبب عدم نظارت کافی و بروز برخی کم‌کاری‌ها می‌شود که این مسئله باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

شهردار دوگنبدان یادآور شد: در برخی از بازدید‌های شبانه از فعالیت پیمانکاران حفاری، عدم رعایت اصول فنی مشاهده شده است.

قاضی‌فر تصریح کرد: پر کردن حفاری‌های صورت گرفته توسط دستگاه بیل مکانیکی غیر اصولی بوده و این کار باید دستی صورت گیرد که این موضوع بیشتر در شیفت کاری شبانه پیمانکاران صورت می‌گیرد.

عدم برنامه‌ریزی دستگاه‌های خدمات‌رسان یکی از مشکلات پیش‌روی شهرداری است

وی عدم برنامه‌ریزی مناسب در زمینه انجام فعالیت‌های خدماتی توسط برخی از دستگا‌ه‌های خدمات‌رسان را یکی از مشکلات همیشگی و پیش‌روی شهرداری گچساران دانست و عنوان داشت: برخی از دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام کار و فعالیت خود را منوط به انجام برخی فعالیت‌های شهرداری گچساران از جمله جدول‌کشی می‌دانند.

شهردار دوگنبدان با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی دقیق و زمان‌بندی شده در راستای خدمات‌دهی بهتر، خاطرنشان کرد: شهرداری گچساران دارای برنامه‌‌ریزی دقیق و زمان‌بندی شده یکساله بوده و دلیل اصلی انتقاد و حضور  برخی شهروندان در شهرداری، عدم وجود برنامه‌ریزی مناسب در برخی ادارات خدمات‌رسان است.

قاضی‌فر متذکر شد: اگر برخی مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان برنامه‌کاری دقیق و زمان‌بندی شده‌ برای انجام فعالیت‌های خود ندارند، دلیلی وجود ندارد که شهروندان را به سمت شهرداری گچساران سوق دهند.

وی تأکید کرد: این مسائل سبب بروز برخی تنش‌ها و درخواست‌هایی که در حیطه فعالیت‌های تعریف شده شهرداری نیست، می‌شود.

قاضی‌فر با اشاره به وعده داده شده در زمینه روکش آسفالت خیابان‌های گچساران توسط شهرداری این شهرستان مشروط بر همکاری‌ دستگاه‌های حفار، یادآور شد: در راستای عملیاتی کردن این موضوع، به دستگاه‌های حفار اعلام شود تا نقاط مورد نظر برای انجام حفاری را به شهرداری گچساران معرفی کنند.

شهردار دوگنبدان تأکید کرد: این مسئله سبب جلوگیری از حفاری نقاطی می‌شود که توسط شهرداری روکش آسفالت شده است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول