اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

50 هزار مترمربع آسفالت در معابر چرام پخش شد

خبرگزاری فارس: شهردار چرام گفت: در سال جاری و تاکنون 50 هزار مترمربع آسفالت در معابر چرام پخش شد.

50 هزار مترمربع آسفالت در معابر چرام پخش شد

علی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از روند اجرای پروژه‌های اجرایی شهرداری چرام در شش ماه اول سال 91 خبر داد.

50 هزار متر مربع آسفالت، شش کیلومتر جدول‌گذاری، 250 مترمربع سیل بند، 400 متر کانال هدایت سیلاب در پارک بام، احداث یک حلقه چاه عمیق به عمق 75 متر، برق‌رسانی به پارک بام با خرید ترانس، یک‌هزار متر مربع موزاییک کاری در پارک بام از جمله پروژه‌های عمرانی شهرداری چرام بود که نوری به آنها اشاره کرد.

بهینه‌سازی و گازسوز کردن کارخانه‌های آسفالت، تعمیر و تجهیز کارخانه‌های آسفالت، آسفالت محوطه جلوی چشمه بلقیس و فروش 15 هزار تن آسفالت معادل 800 میلیون تومان که هم‌اکنون نیز در حال اجرا بوده از دیگر اقداماتی بود که شهردار چرام به آنها اشاره کرد.

نوری با اشاره به خواسته خود از مردم بیان کرد: شهر خانه دوم شهروند است پس مردم در پاکیزه نگهداشتن و عمران و آبادی شهر باید یار و یاور شهردار باشند و انتظار می‌رود از تجهیزات و تأسیساتی که جهت رفاه شهروندان تدارک دیده شده به نحو احسن نگهداری و استفاده شود.

شهردار چرام با بیان اینکه رعایت بهداشت خیابان‌ها، جدول‌ها و معابر باید در اولویت باشد، گفت: معضل بزرگ در شهر نگهداری احشام است که سلامت شهروندان را با خطر مواجه می‌کند و باید خود مردم اقدام به جمع کردن آنها در سطح شهر کنند.

وی افزود: در این راستا از همه مسئولین در حوزه انتظامی و ادارات مرتبط می‌خواهیم پرونده کسانی را که اقدام به نگهداری احشام در سطح شهر و مناطق مسکونی کرده مورد رسیدگی و از طریق قانونی با آنها برخورد کنند.

این مسئول خدمات شهری چرام تاکید کرد: در خصوص خرید و فروش زمین و ملک در سطح شهر از افراد می‌خواهیم با توجه به کاربری‌های مختلف شهری و اراضی قبل از هرگونه معامله به شهرداری مراجعه کنند تا از نظر اصول و ضوابط شهرسازی جهت ساخت و ساز با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول