اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

بهره‌برداری از محورهای خرامه به مرودشت و آباده به شهرضا

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری از نخستین فاز طرح بهسازی آسفالت محور خرامه به مرودشت و روکش آسفالت محور شهرضا به آباده آغاز شد.

بهره‌برداری از محورهای خرامه به مرودشت و آباده به شهرضا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرامه، برای اجرای این طرح بالغ بر 500 میلیون ریال هزینه شده است.

فرماندار خرامه در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت: فلسفه حضور مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمت به مردم و فرصتی مغتنم است که باید به بهترین شکل از آن بهره ببریم و در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم چراکه رضایت خلق را در پی دارد و اگر مردم از ما راضی و خشنود باشند باقیات صالحات خوبی از ما بر جای می‌ماند.

رئیس شورای بهداشت خرامه در ادامه با اشاره به وضعیت بهداشتی این شهرستان خاطرنشان کرد: مردم خرامه شایسته بهترین و کامل‌ترین خدمات بهداشتی هستند.

وی گفت: مردم این منطقه به علت خشکسالی و محرومیت به لحاظ بهداشتی و درمانی در مضیقه هستند و برطرف‌کردن این مشکلات توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد.

براساس این گزارش، همچنین بهره‌برداری از نخستین فاز طرح بهسازی آسفالت محور خرامه به مرودشت و بهسازی و روکش آسفالت محور شهرضا به آباده با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آغاز شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی خرامه در حاشیه این مراسم با اشاره به لزوم توجه به محورهای ارتباطی این شهرستان گفت: این طرح با وسعتی به طول هشت کیلومتر و عرض هفت متر به مرحله افتتاح رسیده است.

محمد نصیری ادامه داد: این طرح در سه فاز به طول 40 کیلومتر با مبلغ اولیه 4 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

همچنین همزمان با هفته دولت بهره‌برداری از چهار طرح بهداشتی در روستاهای محروم خرامه آغاز شد.

این طرح‌ها شامل چهار خانه بهداشت در روستاهای معزآباد جابری، کفرهک، خیرآباد و حسین‌آباد است که در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

برای اجرای این طرح‌ها 2 میلیارد و 600 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و درآمدهای اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هزینه شده است.

فرماندار خرامه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: ساخت خانه‌های بهداشت در مناطق محروم با در نظر گرفتن نیاز کارشناسی شده بخشی از فعالیت‌های حوزه بهداشت و درمان خرامه است.

داریوش دهقان با اشاره به اینکه با به بهره‌برداری رسیدن این طرح‌ها تعداد خانه‌های بهداشت این شهرستان به 21 خانه بهداشت می‌رسد، افزود: خانه بهداشت در روستاهای اسلام‌آباد در دست ساخت است و در آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول