اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان:

سرمایه‎گذاری بر روی نخبگان جوان بستر لازم برای الگوی اسلامی است‌

خبرگزاری فارس: رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان گفت: با سرمایه‎گذاری بر روی نخبگان جوان و مستعد حوزوی و دانشگاهی و اهتمام به ایجاد بسترهای لازم به منظور تربیت نیروی علمی مورد نیاز استان برای طراحی و اجرای الگوی اسلامی پیشرفت بسیار موثر است.

سرمایه‎گذاری بر روی نخبگان جوان بستر لازم برای الگوی اسلامی است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید روح‎الله حسینی ظهر امروز در جمع رؤسای دانشگاه و مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: نتیجه پیشرفت غربی فقدان آرامش غربی، فقدان اخلاق، فقدان دموکراسی حقیقی، فقدان عدالت، لیبرالیسم، استعمار، کمونیسم و فاشیسم بوده است.

وی به آسیب‎شناسی پیشرفت غربی اشاره کرد و یادآور شد: آنها می‎خواهند مسلمانان را از معنویت جدا کنند، اخلاق از علم و سیاست فاصله بگیرد و سهل‎انگاری علم و عقل به وجود آید لذا باید توجه به این مسائل به عنوان یک دغدغه از سوی متفکران جامعه در مسائل کلان کشور لحاظ شده و با جدیت پیگیری شود.

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان تشکیل یک دبیرخانه قوی، پویا و فعال را از ارکان مهم در زمینه‎سازی الگوی اسلامی پیشرفت عنوان کرد و بیان داشت: از طریق تقسیم کار و اولویت‌بندی برنامه‎ها می‎توان تسریع امور را شدت بخشید چرا که در آینده باید برنامه‎ریزی استان بر اساس تصمیمات کمیته صورت پذیرد تا شاهد باشیم جامعه بیش از پیش، رنگ و بوی اسلامی به خود گرفته است.

حسینی خاطر نشان کرد: با سرمایه‎گذاری بر روی نخبگان جوان و مستعد حوزوی و دانشگاهی و اهتمام به ایجاد بسترهای لازم به منظور تربیت نیروی علمی مورد نیاز استان برای طراحی و اجرای این الگو بسیار مؤثر است.

وی برقراری ارتباط و همکاری با شخصیت‎ها و مجامع بین‎‎المللی، تبادل نظر و ارائه دستاوردها را در سطح جهان در زمینه الگو مهم خواند.

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان در پایان اذعان داشت: شناسایی و معرفی آثار علمی برجسته و استعدادهای برتر در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت می‎تواند بسیار مؤثر بوده و برای رسیدن به مطلوب سرعت بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول