اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با احداث سالن‌های طبقاتی

تمرینات ورزشکاران ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با احداث سالن‌های طبقاتی در استان اردبیل ساماندهی و تجمیع تمرینات ورزشکاران در استان اردبیل را شاهد خواهیم بود.

تمرینات ورزشکاران ساماندهی می‌شود

احد پازاج امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ساخت دو سالن طبقاتی در استان اردبیل را برای اولین بار در دستور کار داریم که با تجهیز کارگاه امیدواریم در آینده نزدیک شاهد احداث این سالن‌ها و تجمیع فعالیت‌های ورزشکاران باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یک سالن در محله سلمان‌آباد و سالن دیگر نیز در پشت شهرک آهن‌فروشان به این امر اختصاص یافته و ما برای اولین بار در ایران صاحب سالن‌های ورزشی طبقاتی خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر اینکه سالن و فضا‌های ورزشی در استان باید ساماندهی شوند، یادآور شد: ما بر خارج شدن این فضاها از حالت سوله تاکید داریم و باید به سمت فضاهایی حرکت کنیم که بتواند نیازهای ورزشکاران ما را برآورده کند.

پازاج به خبرنگار فارس گفت: سرانه فضاهای ورزشی که در برنامه پنجم توسعه در نظر گرفته شده است 1.2 متر‌مربع است و دولت نهم و دهم در این بخش بسیار مناسب عمل کرده است.

این مسئول با اعلام اینکه احداث 110 مکان ورزشی از آغاز فعالیت دولت نهم و دهم در استان صورت گرفته است، تصریح کرد: برای رسیدن به نقطه ایده‌ال باید فضاهای ورزشی تخصصی و مسابقه‌ای را نیز در استان راه‌اندازی کنیم و ما اگر بخواهیم به ورزش تخصصی دست یابیم چاره‌ای جز حرکت به این سمت نداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از کافی بودن سالن‌های تمرینی و مسابقه‌ای خبر داد و ادامه داد: نیاز است که در شهرستان‌های استان نیز اقدام به تکمیل و اشباع سالن‌های ورزشی کنیم و در کنار آن خوابگاه‌هایی که در خور شأن ورزشکاران باشد را نیز طراحی و ساماندهی نماییم.

پازاج در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما با تجهیز سالن‌های مسابقه و خوابگاه‌ها می‌توانیم ورزش را گسترش داده و مسابقات مختلف قهرمانی کشور را نیز میزبانی کنیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول