اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه شهادت امام جعفر صادق (ع)

ورزشکاران چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج ورزشکاران سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم روز قشر ورزشکاران در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد خبر داد.

ورزشکاران چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رمضانعلی جعفری ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان اظهار داشت: توجه به مباحث اخلاقی و تعالی مبانی اعتقادی در حوزه ورزش از اولویت‌های مهمی است که از سوی مسئولان و جامعه ورزشکاران باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: تحقق اهداف آرمانی و پیگیری سیاست‌های متعالی بسیج در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن نیازمند عینی شدن حضور فعالانه بسیجیان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی از جمله حوزه ورزش است.

جعفری خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و تلاش در راستای بسترسازی برای ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در بین خیل عظیم مشتاقان جامعه ورزشی استان از جمله اولویت‌هایی است که جامعه ورزش باید با جدیت دنبال کند.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه از برگزاری مراسم روز قشر ورزشکاران در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) خبر داد و گفت: فرهنگ‌سازی و ترویج مبانی و تفکرات بسیج در حوزه‌های مختلف از جمله ورزشی از جمله اهداف برگزاری این مراسم است.

جعفری تصریح کرد: بر همین اساس باید با تأسی از تفکر بسیجی فعالیت‌هایمان را در سطوح مختلف و مسائل گوناگون گسترش دهیم.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه و اهمیت ورزش از دیدگاه اسلام، افزود: امروزه یکی از مشکلات جامعه بشری، مسئله بیکاری و عوارض ناشی از آن است، بیکاری به ویژه برای نوجوانان و جوانان و به ویژه در ایام تعطیلات تابستانی مدارس و مراکز آموزشی، بسیار خطرناک و مضر است و باید با آن مبارزه شود یا به نحوی اوقات بیکاری را پر کرد که مفید بوده و یا لااقل مضر نباشد.

جعفری اضافه کرد: ورزش یکی از مفیدترین و سالم‌ترین سرگرمی‌هایی است که می‌تواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر کند، ورزش، کسالت و تنبلی را از انسان زدوده و به وی نشاط و شادابی بخشیده، او را برای انجام کارها و وظایف فردی و اجتماعی آماده کرده و اخلاقش را بهبود می‌بخشد.

وی با تأکید بر اینکه اهمیت سلامتی و توانمندی جسمانی بر کسی پوشیده نیست، گفت: ورزش کمک شایانی به ایجاد و تقویت سلامتی جسمانی و روانی می‌کند و افرادی که با روش صحیح ورزش می‌کنند و یا دارای کارهای با تحرک هستند، سالم‌تر بوده و عمرشان از افرادی که کارهای بدون تحرک دارند، بیشتر است.

مراسم روز قشر ورزشکاران در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) روز سه‌شنبه 21 شهریور در مجتمع لاله شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول