اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجید لشکری در میان استقبال‌کنندگان قائمشهری؛

ورزشکاران ایرانی دهکده المپیک را با نام ایران لرزاندند

خبرگزاری فارس: عضو تیم ملی والیبال نشسته ایران در پاراالمپیک 2012 لندن گفت: قهرمانان ورزشی ایران بارها با نام ایران، دهکده المپیک لندن را به لرزه درآوردند.

ورزشکاران ایرانی دهکده المپیک را با نام ایران لرزاندند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، مجید لشکری بعد از ظهر امروز در میان استقبال گرم قائم‌شهری‌ها و مسئولان و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری به زادگاهش بازگشت.

عضو تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران در پارالمپیک 2012 لندن در این مراسم ضمن قدردانی از مردم و مدیران شهرستان به خاطر مراسم استقبال اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این مسابقات، نمایندگان جامعه ورزشکار جانباز و معلولی بودند که بعد از رخداد بزرگ ورزشی جهان "المپیک" توانستند مقتدرانه در پارالمپیک شرکت کرده و بدرخشند.

وی افزود: تیم ملی کشور ما با نام رئیسعلی دلواری عازم مسابقات شد تا رشادت‌های این قهرمان در عرصه مبارزه با استعمار انگلیس و پرتقال را زنده نگهداریم و بتوانیم در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن، در رنکینگ جهانی مقام دوازدهم جهان را کسب کنیم.

لشکری با اظهار خرسندی از برافراشته شدن پرچم ایران بر سکوی افتخارات دنیا اذعان کرد: قهرمانان ورزش ایران بارها در این دوره از مسابقات با نام ایران دهکده المپیک لندن را لرزاندند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را چند مرتبه در انگلستان برافراشتند و سرود ملی ایران را بارها در این سرزمین نواختند.

وی افزود: امیدوارم با دعای خیر مردم و مسئولان همه جوانانی که برای اعتلای میهن تلاش می‌کنند به درجات بالای علمی و ورزشی در جهان دست یابند.

تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران توانست در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن نایب قهرمان این دوره از مسابقات شود که مجید لشکری نماینده مازندران از قائمشهر یکی از مهره‌های اصلی کاروان ایران در لندن بود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول