اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

کسب 4 مدال توسط ورزشکاران لرستانی نشان از استعداد این استان دارد

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: کسب چهار مدال در مسابقات پارالمپیک لندن توسط ورزشکاران لرستانی نشان از استعدادهای درخشان این استان دارد.

کسب 4 مدال توسط ورزشکاران لرستانی نشان از استعداد این استان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان لرستانی رقابت‌های پارالمپیک لندن در استانداری لرستان گفت: حضور موفق ورزشکاران لرستانی در رقابت‌های پارالمپیک 2012 علاوه بر اینکه افتخاری تاریخی را برای این استان رقم زد، موجب موفقیت بیشتر و افتخارآفرینی بهتر تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌ها نیز شده است.

وی افزود: طبق آمارهای ارائه شده 17 درصد از مجموع مدال‌های کسب شده ایران در این رقابت‌ها توسط ورزشکاران لرستانی به دست آمد که این نشان ‌دهنده نقش موثر این قهرمانان در موفقیت تیم ملی ایران است.

استاندار لرستان گفت: توانمندی و درخشش ورزشکاران جانباز و معلول لرستانی نقش قابل توجه و موثری در موفقیت و ارتقای جایگاه کاروان ورزشی ایران اسلامی در رقابت‌های پارالمپیک لندن داشته است.

وی با قدردانی از ورزشکاران و تمام عوامل مسئول در این زمینه گفت: موفقیت ورزشکاران لرستانی و کاروان ورزشی ایران اسلامی تنها متعلق به ملت ایران و لرستان نیست، بلکه موفقیتی برای تمام آزادی‌خواهان بشریت محسوب می‌شود چرا که امروز جوانان ایرانی بهترین الگو برای جوانان دنیا هستند.

استاندار لرستان گفت: این موفقیت‌ها نشان ‌دهنده ظرفیت‌های بی‌پایان الهی استان لرستان در ابعاد مختلف است که باید با کار و تلاشی علمی و هدفمند زمینه برای رشد، شکوفایی و بروز این استعدادها را فراهم کنیم.

محسن کاییدی قهرمان لرستانی در این دوره از رقابت‌ها برای نخستین بار به عنوان یکی از پرافتخارترین ورزشکاران کشور موفق به کسب دو نشان طلا و نقره از رقابت‌های پرتاب نیزه و پرتاب وزنه شد.

هم‌چنین کامران شکری‌سالاری نیز در رشته پرتاب نیزه موفق به کسب گردن‌آویز نقره شد و فرزاد سپهوند نیز موفق به کسب مدال برنز رشته پرتاب دیسک شده است.

در این مراسم با اهدای هدایایی از محسن کاییدی، فرزاد سپهوند، محسن شکری‌سالاری،‌ حمزه ندری و  مصطفی بهرامی اعضای لرستانی تیم ملی ایران در رقابت‌های پارالمپیک لندن قدردانی شد.

عصر دیروز ورزشکاران لرستانی که در مسابقات پارالمپیک لندن مقام کسب کردند، در میان استقبال پرشور مردم لرستان وارد فرودگاه خرم‌آباد شدند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول