اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنیانیه جمعی از اساتید و هیئت‌ علمی دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر

کنفرانس جعلی ایران پژوهی سناریویی چون فتنه سال 88 بود

خبرگزاری فارس: جمعی از اساتید و هیئت‌ علمی دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر با ارسال بیانیه‌ای مشترک، کنفرانس جعلی و غیرعلمی تحت عنوان ایران پژوهی را همچون فتنه 88 قلمداد کردند.

کنفرانس جعلی ایران پژوهی سناریویی چون فتنه سال 88 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، جمعی از اساتید و هیئت‌ علمی دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر با ارسال بیانیه‌ای مشترک که نسخه‌ای از آن به دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس جنوب خوزستان نمابر شده، ضمن محکوم کردن کنفرانس جعلی و غیرعلمی تحت عنوان ایران پژوهی در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کردند: در چهارمین دهه از حیات شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یک بار دیگر دشمنان کوته فکر و بی‌خرد ملت ایران در آستانه‌ یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی، با هدف به راه انداختن سناریو دیگری همچون فتنه سال 88، اقدام به برپایی کنفرانسی جعلی و غیرعلمی تحت عنوان ایران پژوهی با موضوع برقراری رابطه ایران و رژیم جعلی صهیونیستی کردند.

در این بیانیه آمده است: کنفرانسی که قرار است به زودی در استامبول و با همکاری ترکیب جالب توجهی از اعضای فرقه بهاییت، فرقه جنایتکار و تروریست منافقین و سلطنت طلبان ورشکسته و تاریخ مصرف گذشته برگزار می‌شود، خود مصداق روشنی از عمق کینه دشمنان نادان و قسم خورده نسبت به موجودیت اسلام و ملت ایران است که اینگونه برای مبارزه با هویت و کیان ملت مسلمانان ایران، فارغ از اختلافات اساسی و تضاد مرام و خط مشی که با یکدیگر دارند، با هم متحد شده و دست دوستی به هم داده‌اند.

اساتید و هیئت‌ علمی دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر خاطرنشان شده است: این ترکیب منحوس و نفرت‌انگیز در طول حیات ننگین خود رؤیای کسب قدرت و ثروت نامشروع دیواری عظیم و غیر قابل نفوذ به دور خود کشیدند و خود را از ملت ایران جدا کردند به همین دلیل هرگز قادر به درک درستی از اسلام و ارزش‌های دینی و معنوی و اندیشه ها و آرزو‌های ملت بزرگ ایران نداشتند.

در بیانیه ارسال شده به دفتر خبرگزاری فارس جنوب خوزستان عنوان شده است: آنها هرگز نمی‌توانند در آن سوی مرزها و با دریوزگی و پشتوانه سرمایه‌های نامشروع لایی‌های صهیونیستی و وهابی و فرقه ضاله بهائیت با هدفی دروغین تحت عنوان معرفی ایران در مجامع بین‌المللی، اقدام به برگزاری کنفرانس کنند.

در ادامه اظهار بیان شده است:  اینان خود هرگز ایران را نشناختند و نه تنها هرگز قدم مثبتی راستای ارتقای ارزش‌ها و آرمان‌های ایران برنداشتند بلکه عمری است با در آویختن به ابر قدرت‌های امپریالیست و صهیونیست، خیانت‌ها و ضربات ناجوانمردانه بسیاری بر پیکر ملت مظلوم ایران وارد کرده و همچنان وارد می‌کنند.

در ادامه این بیانیه اضافه شده است: بنابراین این قبیل فرقه‌ها و گروهک‌ها، هرگز نماینده و معرف ملت بزرگ و فهیم ایران نبوده و نخواهند بود که حال اینچنین با سناریوی اربابان خود سعی در به راه انداختن یک شوی تمسخرآمیز که بیشتر به سیاه بازی و خیمه شب بازی شبیه است، تلاش دارند خود را مدافع اعتلا ‌و پیشرفت ایران معرفی کنند.

اساتید و هیئت‌ علمی دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر در این بیانیه آورده‌اند: هرگز اثرات تلخ و دردناک توطئه‌، جنایت، خیانت‌ها و اسلام و ایران‌ستیزی متولیان برگزاری این کنفرانس کذایی از خاطره  تاریخی ملت ایران محو نخواهد شد و ملت ایران هرگز به این عوامل بیگانه و خود فروخته اجازه نمی‌دهد که با به راه انداختن نمایش‌های کمدی و تمسخرآمیز برای آینده‌ ایران و ایرانی تعیین تکلیف کنند و خط مشی ارائه دهند.

در پایان این بیانیه ذکر شده است: بر این اساس ما جمعی از اساتید دانشگاه‌های خرمشهر و آبادان این قبیل برنامه‌ها و کنفرانس‌هایی که جنبه فتنه‌انگیزی و اسلام و ایران‌ستیزی آن کاملاً واضح و روشن است و حاصل اتحاد نامشروع و ننگین فرقه ضاله بهاییت، اعضای گروهک تروریستی منافقین و سلطنت طلب‌ها است را توطئه‌ای صهیو نیستی و در راستای ترویج فرقه ضاله بهاییت دانسته و فاقد وجاهت علمی می‌دانیم و آن را شدیداً تحریم و محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول