اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

غرب خشم امروز مسلمانان را دریابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمنان گفت: غربی‏ها باید خشم امروز مسلمانان را دریابند؛ اگر چه دشمنی با اسلام هرگز از سوی آنها تمامی ندارد.

غرب خشم امروز مسلمانان را دریابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در جمع مردم نمازگزار سمنان با محکوم کردن توهین اخیر آمریکایی و صهیونیستی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: توهین به اسلام تمامی ندارد و هر روز به شکلی نمودار می‏شود.

وی تصریح کرد: ساخت و تولید، انتشار و پخش فیلم توهین‏آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) که به خوبی پیامبر رحمت نام گرفته‏اند، نوع دیگری از دشمنی غربی‏ها و دشمنان اسلام است که قبل از این نیز سابقه آن را دیده‏ایم.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: امروز شکی وجود ندارد که هراسی دهشتناک، آمریکا و رژیم صهیونیستی را فرا گرفته است و آنها خشم خود از اسلام ناب محمدی(ص) و آموزه‏های جامع و جهانی این دین مبین را در قالب ساخت چنین فیلم‏هایی نشان می‏دهند.

شاهچراغی گفت: ساخت فیلم، کشیدن کاریکاتور، انتشار مطالب غیر واقع و ... از راه‏های مختلف توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و دین مبین اسلام است و در برهه کنونی نیز این فیلم کاملاً دروغین نوع دیگری از دشمنی آمریکا و صهیونیست‏ها با اسلام و مسلمین محسوب می‏شود.

وی اظهار داشت: دشمنی آمریکا و در دنباله آن صهیونیست‏ها با امت اسلامی همواره ادامه داشته است و توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) نیز در ادامه همین مخالفت‏ها و بداخلاقی‏هاست.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: آمریکا و صهیونیسم بین‏الملل همواره به شیوه‏های مختلف به دشمنی با اسلام و مسلمانان پرداخته‏اند و در این مرحله حساس تاریخی نیز که اسلام در حال پیش‏روی در جهان است، با توهین به مقدسات دشمنی خود را آشکار کرده‏اند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول