اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

غرب منتظر عواقب ناشی از خدشه‌دار کردن احساسات مسلمانان باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: دولت‌های غربی باید بدانند که در صورت خدشه‌دار کردن احساسات مسلمانان باید منتظر عواقب ناشی از این اقدام‌ها باشند.

غرب منتظر عواقب ناشی از خدشه‌دار کردن احساسات مسلمانان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: امروز یکی از نیازمندی‌های بشر تقوای الهی است چرا که اگر تقوای الهی در زندگی انسان حاکم شده و تمام دنیا از تقوای الهی بهره‌مند شوند، همه دنیا در عدالت و صلح و صفا زندگی خواهند کرد.

وی افزود: انسان در نتیجه بی‌تقوایی به حقوق دیگران تجاوز کرده و حریم سایر همنوعان خود را ناامن می‌کند، بنابراین لزوم برخورداری از تقوا برای تمام انسان‌ها اعم از مسلمان و غیرمسلمان آشکار است.

قهرمانی همچنین با اشاره به برگزاری موفق جنبش عدم‌ تعهدها در ایران اسلامی و آثار و برکات این جنبش برای کشورهای عضو گفت: برگزاری موفق اجلاس نم در تهران موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام شده و اتحاد کشورهای عضو این اتحاد را

درپی خواهد داشت به طوری که تمام کشورهای مخالف ایران و آزادی در برابر این جنبش قد علم کرده‌اند.

امام جمعه میاندوآب تنها هدف دشمنان از اعمال فشار بر ایران را ضربه زدن به نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام در راستای وارد کردن ضربه به بدنه نظام اسلامی و فتنه بزرگی به نام اسلام هراسی است.

وی با اشاره به لزوم وحدت و همدلی مسلمانان در سراسر جهان ابراز داشت: تنها راه مقابله با فتنه‌ها و دسیسه‌های مختلف دشمنان داشتن وحدت کلمه و ایستادگی در برابر زورگویی ابرقدرتان است که خوشبختانه امروزه شاهد بروز این احساسات در تمام کشورهای مسلمان هستیم.

وی تولید فیلم موهن به ساحت پیامبر اکرم(ص) را محکوم و بیان داشت: کارگردان و سازندگان این سریال موهن موجب خدشه‌دار شدن اعتقادات مسلمانان شده‌اند که چنین جسارت‌هایی در آینده نتایج بدی برای غرب و دولت‌های حامی صهیونیسم خواهد داشت.

قهرمانی اضافه کرد: امروز مستکبران عالم و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار و صهیونیسم بین‌الملل نسبت به فراگیری و توسعه و گسترش اسلام در جهان هراس دارند و چون هیچ منطقی برای مقابله با اسلام ندارند به رفتارهای بسیار وحشی‌گرانه و

غیرانسانی و غیراخلاقی که توهین به مقدسات ملل یکی از این راه‌ها است، متوسل شده‌اند.

وی انجام چنین اقداماتی توسط کشورهای مدعی حقوق بشر را غیر قابل بخشش عنوان و تصریح کرد: تمام کشورهای حامی این اقدامات باید پاسخگوی مسلمانان در سراسر جهان باشند تا شاید اندکی از خشم مسلمانان فرو نشیند.

امام جمعه میاندوآب در پایان اظهار داشت: اگر کشورهای غربی از چنین رفتارهای غیرانسانی و غیردینی دست برندارند، کشورهای مختلف جهان بیدار شده و آگاهی مردم و دولت‌های مختلف ننگی بر پیشانی دولت‌های متحد صهیونیسم خواهد زد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول