اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

غرب از هتاکی به مقدسات مسلمانان حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و انتظامی استانداری البرز تاکید کرد: به طور قطع کشورهای استعمارگر اروپایی و آمریکایی از هتاکی به مقدسات مسلمانان حمایت می‌کنند.

غرب از هتاکی به مقدسات مسلمانان حمایت می‌کند

ناصر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تئورسین‌های دنیای غرب به این نتیجه رسیده‌اند که پایبندی جوانان مسلمان به آرمان‌ها و تعالیم اسلامی مهمترین مانع در راه تحقق دسیسه‌های زورگویانه آنها است.

وی خاطرنشان کرد: برخی کشورهای غربی به ویژه آمریکا و انگلیس بودجه‌ نظامی بسیاری برای تسلط بر منابع دیگر کشورها و غارت آنها به نفع خود هزینه‌ کرده‌ و همچنان به این شیوه استکباری خود ادامه می‌دهند.

تنها فرهنگ اسلامی مقابل زورگویی غرب ایستادگی می‌کند

این مسئول تصریح کرد: با مروری بر قیام‌ها و انقلاب‌های دو قرن اخیر در می‌یابیم که تنها مسلمانان راستینی که اعتقاد راسخ به تعالیم دینی و الهی دارند، توانسته‌اند که مقابل این زورگویی‌ها ایستادگی کنند.

رجبی تاکید کرد: به همین دلیل است که کشورهای غربی به جای برخوردهای نظامی به سمت برخوردهای فرهنگی و جنگ نرم رفته‌اند و هدف آنها تحت تاثیر قرار دادن ذهن جوانان مسلمان است.

وی ادامه داد: وقتی یک نفر اعتقادی به آرمان‌های دینی و الهی نداشته باشد، به طور قطع توان مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های بیگانگان را هم نخواهد داشت.

معاون سیاسی و انتظامی استانداری البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه هتاکی‌های اخیر علیه مقدسات مسلمانان با چه هدفی صورت می‌گیرد؟ گفت: این توهین‌ها نیز در چارچوب جنگ نرم دشمن علیه فرهنگ غنی اسلامی و به ویژه فرهنگ‌ رهایی‌بخش تشیع قابل تحلیل و ارزیابی است.

توهین به مقدسات مسلمانان از سوی غرب هدایت می‌شود

رجبی تاکید کرد: به طور قطع این توهین‌ها از سوی غرب هدایت و حمایت می‌شود و این موارد بخشی از تهاجم فرهنگی غرب علیه مسلمانان است.

وی در پایان با اشاره به واکنش‌ امت اسلامی و مراجع معظم تقلید به هتاکی‌های اخیر گفت: کشورهای غربی باید آماده برخورد قاطع جهان اسلام با رفتارهایی که در پیش گرفته‌اند، باشند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول