اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی:

فیلم موهن اهانت به پیامبر اکرم (ص) نشانه انحطاط شیطان بزرگ است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن محکوم کردن ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت قدسی پیامبر اکرم(ص)، این پروژه را نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ دانست.

فیلم موهن اهانت به پیامبر اکرم (ص) نشانه انحطاط شیطان بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در بیانیه‌ای که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده آورده است: اینجانب با اعلام محکومیت ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت قدسی پیامبر اکرم (ص) از امت مسلمان و آزادگان جهان به ویژه ملت مسلمان و داغدار ایران اسلامی می‌خواهم نسبت به این واقعه جسارت‌آمیز با هوشیاری و بصیرت برخورد کرده و تاکید می‌کنم دولتمردان امریکا و صهیونیست باید اقدامات خود را در روند خطرناک توهین به مقدسات امت اسلامی پایان داده و بیش از این موجب خشم و نفرت مسلمانان نشوند.

در این بیانیه آمده است: بی‌تردید نفوذ معنوی و رشد بی‌سابقه اسلام‌خواهی در جهان غرب و گرایش ملل آزادیخواه جهان به سمت آئین آسمانی و انسان‌ساز اسلام و تعالیم اخلاقی رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، موجب از سرگیری پروژه اسلام‌ستیزی و اقدامات مذبوحانه استکبار جهانی و صهیونیست‌های جنایتکار شده است.

این بیانیه می‌افزاید: در تفسیر دولتمردان تبهکار آمریکایی و صهیونیست‌ها آزادی بیان بهانه‌ای برای توهین به وجود نازنین نبی نور و رحمت و جریحه‌دار کردن احساسات پاک مسلمانان و پیروان ادیان ابراهیمی شده است و بی‌تردید تبعات این توهین‌ها دامنگیر سردمداران کاخ سیاه خواهد شد که نمونه‌ای از این خشم و انزجار در واکنش مسلمانان مراکش، پاکستان، مصر و لیبی تجلی یافت.

این بیانیه می‌افزاید: سردمداران آمریکایی خود را داعیه‌دار دفاع از حقوق بشر، آزادی مذهبی و دموکراسی جلوه می‌دهند، در حالی که با رفتار زشت و گستاخانه خود خشم و غضب آحاد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را برانگیخته و دل‌های مالامال از عشق به پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد مصطفی(ص) را داغدار کرده‌اند.

امام جمعه اراک در بیانیه خود آورده است: این گونه اقدامات مذبوحانه که در راستای پروژه اسلام‌ستیزی هر از گاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل صورت می‌پذیرد، نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل زبان منطق اسلام و تفکر نورانی قرآن کریم، به استیصال رسیده‌اند و جسارت و توهین نسبت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را در پیش گرفته‌اند غافل از اینکه تنها دستاورد آن افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان این گونه جسارت‌های ابلهانه و به موازات آن افزایش اتحاد و انسجام میان امت اسلام خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: استکبار و صهیونیست‌ها باید پاسخگوی پرونده‌های ننگین و وحشیانه خود در حمله و ترور و جنگ و خونریزی و زندان‌های گوانتانامو و ابوغریب و هزاران جنایت دیگر در جهان باشند و به جای فرافکنی و زیر سؤال بردن اسلام و رسول اکرم(ص) و توهین به مسلمانان و پایمال کردن خون بی‌گناهان کارنامه سیاه و وحشیانه و ننگین خود را در طول ده‌ها سال بازنگری و اصلاح کنند.

این بیانیه می‌افزاید: از درگاه خداوند متعال، عزت و سربلندی روزافزون امت اسلام و برافراشته شدن پرچم عدالت و تقوا را مسئلت دارم، ضمناً روز جمعه بعد از نماز جمعه در اعتراض به این جنایت شرم‌آور تظاهرات انجام خواهد پذیرفت از امت خداجوی استان مرکزی انتظار می‌رود برای خشنودی قلب امام عصر ارواحنا فدا و تبری از دشمنان قسم خورده اسلام در این تظاهرات حضور به هم رسانند ان‌شاءالله پیروز و موفق باشید.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول