اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سقز:

ملت ایران الگوی اتحاد و انسجام ملت‌های بیدار است

خبرگزاری فارس: فرماندار سقز از ملت ایران اسلامی به عنوان الگوی اتحاد و انسجام در بین ملت‌های بیدار جهان نام برد و افزود: این اتحاد و همبستگی موجب سربلندی ایران اسلامی در جهان شده است.

ملت ایران الگوی اتحاد و انسجام ملت‌های بیدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کریم افشاریان ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس ملت ایران اسلامی جهاد یک ملت آزاده در برابر جهان کفر بود که در سایه لطف خدا و ایثار و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان به پیروزی رسید.

فرماندار شهرستان سقز خاطرنشان کرد: هر چند جنگ تحمیلی موجب خرابی‌های زیادی به ویژه در شهرهای مرزی کشور شد، اما این جنگ نابرابر پیروزی‌هایی هم در بخش‌های مختلف به ویژه خودکفایی در صنایع گوناگون را برای ملت به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: رزمندگان ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی با کمترین امکانات و تجهیزات و با تکیه بر روحیه معنوی، الهی و عشق به وطن به مقابله با دشمنان پرداختند و به پیروزی رسیدند.

فرماندار سقز ایمان، تقوا و پرهیزکاری را سلاح اصلی رزمندگان ایران در هشت سال جنگ تحمیلی خواند و افزود: ملت ایران توانستند با تکیه بر چنین سلاحی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستاده و زهر تلخ شکست را به آنان بچشانند.

افشاریان از ملت ایران اسلامی به عنوان الگوی اتحاد و انسجام در بین ملت‌های جهان نام برد و افزود: وجود این اتحاد و همبستگی موجب سربلندی ایران اسلامی در جهان شده است.

وی از دیگر آثار با برکت جنگ تحمیلی علیه مردم مسلمان ایران اسلامی را دستیابی کشور به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها دانست و گفت: امروز توانایی‌های نظامی، فرهنگی، علمی و پزشکی ایران اسلامی موجب یأس دشمن و ترس استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار شده است.

وی در پایان به نقش مردم استان کردستان به ویژه مردم شهرستان سقز در طول هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت:‌ مردم شهیدپرور این خطه مرزی در طول این هشت سال با حضور خود دوشادوش دیگر هموطنان به مقابله با دشمن بعثی گروهک‌های ضد انقلاب و عناصر دشمن پرداختند.

افشاریان در پایان رژه نیروهای مسلح مستقر در شهرستان سقز، دیدار با خانواده گرانقدر شهیدان، جانبازان و آزادگان، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهیدان 8 سال دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری و‌ چندین برنامه دیگر را از برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سقز عنوان کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول