اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضوانی در مراسم تودیع خود:

توصیه اقوام نزدیک مدیران بومی را مجبور به درگیری با اطرافیان می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ‌امنیتی سابق استاندار گیلان با بیان اینکه بومی و غیر بومی بودن مدیران یک فرصت و تهدید است، گفت: توصیه اقوام و نزدیکان موجب می‌شود تا مدیر بومی با اطرافیان خود درگیر شود.

توصیه اقوام نزدیک مدیران بومی را مجبور به درگیری با اطرافیان می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم تودیع غلامعلی رضوانی که از زمان استاندار اسبق گیلان معاون سیاسی‌ امنیتی بود پیش از ظهر امروز در سالن غدیر استانداری برگزار شد.

معاون سیاسی‌ امنیتی سابق استاندار گیلان در مراسم تودیع خود اظهار کرد: بحث بومی و غیر بومی بودن مدیران یک فرصت و تهدید است.

غلامعلی رضوانی افزود: بومی بودن مدیر به این دلیل فرصت است که منطقه را می‌شناسد اما توصیه اقوام و نزدیکان موجب می‌شود با اطرافیان خود درگیر شود و باید این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه بومی و غیربومی بودن در بنده وجود نداشت، گفت: مدت 42 ماه در گیلان خدمت کردم و در حوزه‌ اجتماعی رتبه نخست و در انتخابات مجلس رتبه چهارم کشوری را کسب کردیم.

وی گزارشی از اقدام‌های خود را در مدت تصدی خدمتش ارائه کرد.

استاندار گیلان نیز در مراسم مذکور با بیان اینکه تغییرها بر اساس تاکتیک‌ها و ضرورت‌ها انجام می‌گیرد، اظهار کرد: تغییر مدیریت‌ها به معنای خارج شدن مدیران از دایره خدمت نیست.

کیهان ‌هاشم‌نیا افزود: رضوانی در شرایط متفاوت چند ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری دهم وارد گیلان شد و پس از آن شاهد اتفاق‌ها و فتنه سال 88 بودیم و این امر تمام مسئولان را درگیر کرده بود.

وی با قدردانی از رضوانی ابراز کرد: مسئولیت معاونت سیاسی ‌امنیتی را بنده بر عهده می‌گیریم و معاون‌ها به صورت مستقیم با بنده کار می‌کنند.

به گزارش فارس، هنوز جانشینی برای تصدی پست حساس معاونت سیاسی‌ امنیتی استانداری گیلان معرفی نشده و هاشم‌نیا خود شخصا عهده‌دار این مسئولیت شده است.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول