اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 600 مدیر صورت گرفت

برگزاری سمینار توانمندسازی حرفه‌ای مدیران مدارس در سنندج

خبرگزاری فارس: با حضور 600 نفر از مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی استان کردستان سمینار آموزشی توجیهی توانمندسازی حرفه‌ای مدیران در سنندج برگزار شد.

برگزاری سمینار توانمندسازی حرفه‌ای مدیران مدارس در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس گروه آموزش متوسطه نظری اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان صبح امروز در این سمینار اظهار کرد: این سمینار یکی از برنامه‌های اولویت‌دار معاونت متوسطه آموزش و پرورش کردستان است که هر ساله با حضور مدیران دوره متوسطه در قالب همایشی یک روزه یا دو روزه برگزار می‌شود.

تیمور مختاردخت با اشاره به اینکه سمینار امسال به صورت یک‌روزه و در قالب دو کارگاه آموزشی برگزار شده است، افزود: در این دو کارگاه از اساتید دانشگاهی کشوری دعوت شده تا در خصوص نگرش و شوق تغییر و همچنین شبکه مدیریت توضیحاتی ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: در سمینار یاد شده همچنین تمامی برنامه‌ها در خصوص سیاست‌های کاری سال‌تحصیلی کاری بیان می‌شود.

رئیس گروه آموزش متوسطه نظری اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: هدف از برگزاری این سمینار اجرای بهینه و پیشبرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ابلاغ برنامه‌های اولویت‌دار استان کردستان است.

مختاردخت یادآور شد: تمهید مقدمات بازگشایی مدارس و توانمندسازی مدیران از دیگر اهداف برگزاری سمینار آموزشی توجیهی توانمندسازی حرفه‌ای مدیران است.

وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: در پایان این همایش یک روزه که در مجتمع امام خمینی شهرستان سنندج برگزار شد، از مدیران برتر جشنواره و تجارب مدیریتی با اهدای لوح و جوایزی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول