اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت دو روز و در دو بخش

‌کارگاه آموزشی خبرنگاری برای مدیران فرهنگی بسیج کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی نخستین دوره کارگاه آموزش مقدماتی خبرنگاری مدیران فرهنگی اجتماعی و اقشار بسیج استان کرمانشاه گفت: نخستین کارگاه آموزشی مقدماتی خبرنگاری مدیران فرهنگی بسیج برگزار شد.

‌کارگاه آموزشی خبرنگاری برای مدیران فرهنگی بسیج کرمانشاه برگزار شد

مسلم معین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: برگزاری نخستین دوره آموزشی با این حجم برای نخستین بار است در استان برگزار می‌شود و بدون تردید برکات آن حتی در کوتاه مدت ملموس خواهد بود.

معین تصریح کرد: این کارگاه آموزشی به مدت 2 روز در 2 بخش فنی و محتوایی برگزار شد که همراه شدن این 2 بخش، خبرنگاران متعهد و متخصص را به جامعه مطبوعات و خبرنگاران تزریق خواهد کرد.

وی با اشاره به سرفصل‌های آموزشی در بخش فنی این کارگاه، گفت: آموزش کاربردی خبرنویسی، آموزش تکنیک‌های مصاحبه خبری، گزارش‌نویسی، ویراستاری مصاحبه و خبر، آموزش کار با نرم‌افزارهای ارتباطی در اینترنت، آموزش مدیریت سامانه‌های خبری در سیستم‌های مختلف مدیریت محتوی و... از جمله سرفصل‌های آموزشی در بخش فنی این کارگاه 2 روزه بود.

وی همچنین بخش محتوایی این همایش را پربار ارزیابی کرد و افزود: تحلیل و جریان‌شناسی سیاسی و فرهنگی رسانه‌های کشور، جریان‌شناسی رسانه‌های فضای مجازی استان، تحلیل شرایط و تحولات اخیر منطقه و جهان، تحلیل شرایط سیاسی و فرهنگی استان، آشنایی با مبانی جنگ نرم و راهکارهای مقابله با تهدیدات و دشمن در این عرصه، آشنایی با اهمیت امنیت در فضای مجازی و .... از جمله مباحثی بود که با حضور صاحب‌نظران این عرصه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

معین حضور اساتید مجرب از تهران و کرمانشاه را از نقاط قوت این دوره برشمرد و حضور بعضی از مدیران استانی و کشوری خبرگزاری‌ها، ائمه جمعه، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و تحلیل‌گران خبر سیاسی و کارشناسان حوزه امنیت در فضای مجازی را در برای اغنای مطالب ارائه شده مهم ارزیابی کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمهیداتی اندیشیده شده است تا در روزهای آینده به‌صورت اینترنتی و آنلاین از کارآموزان در این دوره آزمون به‌عمل آید.

مدیر اجرایی نخستین دوره کارگاه آموزش مقدماتی خبرنگاری مدیران فرهنگی اجتماعی و اقشار بسیج استان کرمانشاه تاکید کرد: پس از برگزاری آزمون به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه پایان دوره اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول