اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز شهادت امام صادق(ع)

جانباز مازندرانی به خیل شهدا پیوست

خبرگزاری فارس: احمد آدینه جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

جانباز مازندرانی به خیل شهدا پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ظهر امروز همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) پیکر مطهر جانباز شهید احمد آدینه که بر اثر عارضه شیمیایی و پس از سال‌ها تحمل درد و رنج به درجه رفیع شهادت نایل آمده است در مراسم با‌شکوهی در ساری تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز شهید احمد آدینه ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، فرماندهان نظامی و انتظامی، ائمه جماعت، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، فرماندار ساری  و بسیاری از مردم شهید‌پرور و ولایت مدار برگزار و در گلزار شهدای امامزاده عباس(ع) ساری به خاک سپرده شد.

جانباز شهید احمد آدینه در سال 1327 در منطقه امامزاده عباس(ع) ساری پای به عرصه خاکی نهاد و در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف حضور داشت.

شهید احمد آدینه در سال 1362 در منطقه عملیاتی جنوب بر اثر موج انفجار، شیمیایی و جانباز شد و بعد از مدت‌ها تحمل درد و رنج به خیل شهدا پیوست.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول