اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الوند:

شهید مدنی عالمی خودساخته بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر الوند گفت: در مدت آشنایی با شهید مدنی، او را عالمی باتقوا و خودساخته یافتم.

شهید مدنی عالمی خودساخته بود

حجت‌الاسلام علی عادل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز اظهار کرد: شهید آیت‌الله مدنی همواره از یاران و پیرو امام خمینی (ره) بود.

امام جمعه شهر الوند افزود: شهید آیت‌الله مدنی از شاگردان آیت‌الله خویی بود که پس از تبعید امام خمینی (ره) به نجف اشرف، به کلاس‌های امام روی آورد و از یاران باوفا و با اعتقاد حضرت امام گشت.

وی با بیان اینکه شهید مدنی از یاران وفادار امام خمینی (ره) بود، تصریح کرد: شهید آیت‌الله اسدالله مدنی یکی از بهترین یاران امام خمینی (ره) بود که با زبان گویا و معلومات فراوان، همواره خود را مبارزی برجسته مقابل حکومت ستم‌شاهی و سربازی زاهد برای انقلاب معرفی می‌کرد.

امام جمعه شهر الوند افزود: شهید مدنی به‌ همراه شهید مصطفی خمینی با حضور در مساجد نجف، در ایام و مناسبت‌هایی همچون ماه محرم به سخنرانی می‌پرداختند.

عادل‌پور اظهار کرد: شهید مدنی با بیان شیوا و رسا به زبان‌های ترکی، فارسی و عربی سخن می‌گفت و با خلوص خود، معنویت خاصی در مجالس به وجود می‌آورد.

امام جمعه شهر الوند تصریح کرد: شهید آیت‌الله مدنی چندین مسئولیت از سوی امام (ره) پذیرفته بود که در آخرین مسئولیتش به‌ عنوان امامت جمعه تبریز، توسط منافقان کوردل به شهادت رسید.

عادل‌پور در خاتمه اذعان کرد: علاوه بر شهید آیت‌الله مدنی، دستغیب، صدوقی و اشرفی اصفهانی نیز مشعلان فروزان هدایت جامعه بودند که دشمن برای رسیدن به اهداف خود، آنان را به شهادت رساندند، غافل از اینکه این ترورها، تنها موجب انسجام بیشتر جوانان در دنبال کردن راه شهیدان شده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول