اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

سرویس‌های مدارس را شهرداران انتخاب می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: انتخاب تمام سرویس‌های مدارس به عهده شهرداران است.

سرویس‌های مدارس را شهرداران انتخاب می‌کنند

محمدعلی امیری در حاشیه همایش شهرداران مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: برای تامین امنیت دانش‌آموزان از سوی شهرداران شرکت‌های ویژه حمل و نقل دانش‌آموزی تعریف و راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: شهرداران به عنوان مسئولان فرهنگی شهر هستند و با توجه به اینکه در بسیاری از شهرداری‌های کشور، سازمان فرهنگی و اجتماعی و معاونت فرهنگی و اجتماعی تعریف شده است در شهرداری‌های مازندران نیز این سازمان شکل گیرد.

این مسئول استانی با اشاره به اینکه انتخاب سرویس‌های مدارس به عهده شهرداران است، بیان داشت: شهرداران باید کسانی را برای حمل و نقل دانش‌آموزان از مسیر خانه تا مدرسه انتخاب کنند که از نظر اخلاقی دارای صلاحیت و شایستگی بوده و از دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه به شکل مطلوبی نگهداری کنند.

امیری بیان داشت: در گذشته آموزش و پرورش مبتنی بر فلسفه بوده و هر فلسفه‌ای جهت‌گیری خود را بر اساس تفکر خاص انجام می‌داد اما امروزه در نظام جمهوری اسلامی آموزش و پرورش سند تحول را مبنای فلسفه تعلیم و تربیت اجتماعی قرار داده و بر این اساس دانش‌آموزان را تربیت کرده است.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک در نظر داریم شهردار تعلیم و تربیتی مازندران را که به مقوله فرهنگی توجه ویژه دارد معرفی کنیم با توجه به اینکه امروزه فرمانداران برتر مازندران را در مقوله فرهنگ معرفی کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: بر اساس قوانین بودجه سال 88 تا 91 آموزش و پرورش از پرداخت عوارض معاف است و در این مورد از شهرداران انتظار داریم به این قوانین توجه جدی کنند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول