اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

تحقق راهیان‌ نور دانش‌آموزی کردستان نیازمند همکاری مجموعه استانداری است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: تحقق کامل اردوهای راهیان‌ نور کردستان نیازمند همکاری مجموعه استانداری است.

تحقق راهیان‌ نور دانش‌آموزی کردستان نیازمند همکاری مجموعه استانداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم حسینی بعدازظهر امروز در همایش یک روزه استانی مجریان راهیان نور دانش‌آموزی استان کردستان در محل باشگاه فرهنگیان سنندج، اظهار کرد: استان‌های دیگر کشور از پشتیبانی دولت و استانداری در برگزاری راهیان نور برخوردار می‌شوند اما این عمل در کردستان کمرنگ است.

به گفته معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان، سیستم دولت و مجموعه استانداری باید برای تحقق کامل اردوهای راهیان نور، شورای هماهنگی این برنامه فرهنگی را یاری نمایند و به عنوان یک پشتیبان با توجه به آثار برگزاری این اردوها عمل کنند.

وی عنوان کرد: خادمی نسل جوان در راهیان نور یک وظیفه است و در صورتی که این وظیفه با خلوص نیت و اعتقاد قلبی انجام شود، ثواب آن کمتر از فداکاری حماسه‌آفرینان دوران دفاع مقدس نیست.

حسینی از اردوهای راهیان نور به عنوان یک قوه فرهنگی تمام‌نشدنی و از مولفه‌های تولید قدرت نرم نام برد و آن را زمینه‌ای برای جلوگیری از تحقق برنامه‌های ضدفرهنگی دشمنان علیه جوانان دانست.

وی خاطرنشان کرد: نسل جوان که تجسم‌های عینی را به راحتی می‌پذیرد باید رشادت‌ها و دلاورمردی‌های دوران دفاع مقدس را در زمان برگزاری راهیان نور مجسم کند تا علاوه بر تجسم واقعیت‌های آن دوران، مانع از تسلیم آنان در برابر برنامه‌های دشمنان شد.

حسینی دوران دفاع مقدس را پر از تجسم‌های عینی دانست و گفت: تبیین اهداف رزمندگان جوان در دفاع مقدس و چگونگی رویارویی آنان با دشمنان برای نسل جوان ما ضرورت دارد و این مهم در قالب اردوهای راهیان نور محقق خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک همبستگی و پیوستگی با تاریخ انقلاب اسلامی دارد و این دوران نه تنها پایان نیافته بلکه تنها شکل آن تغییر کرده است.

وی افزود: دوران دفاع مقدس خورشید تابناکی در تاریخ انقلاب اسلامی است و به اندازه‌ای پرمحتوا و اثرگذار است که گذر زمان نمی‌تواند شایعه تاریکی بر آن بیاندازد و از آموزه‌های آن بکاهد.

حسینی در پایان گفت: راهیان نور مقوله‌ای پیچیده، حساس و قابل تامل است و حرکت در این مسیر ظرافت‌هایی را نیاز دارد که باید مسئولان امر به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند تا از آثار آن کاسته نشود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول