اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان دختر

دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری 55 مدال رنگارنگ کسب کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی دختران آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان دختر، دختران دانش‌آموز این استان موفق به کسب 55 مدال رنگارنگ شدند.

دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری 55 مدال رنگارنگ کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فاطمه میرزائیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام نتایج مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور اظهار داشت: دانش‌آموزان دختر این استان با وجود کمبود فضا و همچنین محدودیت‌های دیگر توانستند در مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور کارنامه قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.

وی از کسب دو عنوان قهرمان قهرمانان از سوی دانش‌آموزان استان در این مسابقات خبر داد و گفت: رکوردزنی در رشته طناب‌زنی از دیگر موارد درخشش‌ دانش‌‎آموزان استان در این مسابقات است.

میرزائیان ادامه داد: با اتمام این مسابقات و اعلام رسمی نتایج، دانش‌آموزان دختر این استان موفق شدند در مجموع 55 مدال شامل 12 مدال طلا، 10 مدال نقره و 33 مدال برنز به دست بیاورند.

رئیس اداره تربیت بدنی دختران آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 121 دانش‌آموز از این استان در این مسابقات شرکت داشتند، گفت: این مسابقات در استان‌های یزد، تهران، اصفهان و مازندران برگزار شد.

وی با اشاره به نتایج کسب شده از سوی دانش‎آموزان شرکت‌کننده چهارمحال و بختیاری در این مسابقات، گفت: مقام نخست تیمی در رشته امداد سرعتی (طناب‌زنی)، کسب مقام سومی در رشته هندبال دوره متوسطه، کسب عنوان قهرمان قهرمانان در رشته طناب‌زنی، کسب مقام دوم تیمی در رشته شنا در دوره متوسطه، کسب مقام سوم در ماده 50*4 متر مختلط تیمی از بارزترین نتایج کسب شده از سوی دانش‌آموزان این استان در این دوره از مسابقات بود.

میرزائیان ادامه داد: کسب مقام سوم در ماده 10*4 متر آزاد تیمی گروه سنی 12-10 سال، کسب مقام سوم در ماده 50*4 آزاد تیمی گروه سنی 10-8 سال، کسب مقام سوم انفرادی در ماده 100 متر آزاد، کسب مقام نخست در ماده 100 متر پروانه، کسب مقام اول انفرادی در ماده 100 متر آزاد، کسب مقام سوم انفرادی در ماده 50 متر آزاد، کسب عنوان قهرمان قهرمانان توسط دانش‌آموزان، کسب عنوان سوم انفرادی در ماده 50 متر آزاد از دیگر عناوین قهرمانی دانش‌آموزان این استان در این مسابقات به شمار می‎رود.

وی اضافه کرد: کسب مقام سوم انفرادی در ماده 200 متر آزاد، کسب مقام دوم در ماده 100*4 متر آزاد تیمی گروه سنی 17-15 سال، کسب مقام سوم در ماده 50*4 متر مختلط تیمی گروه سنی 17-15 سال نیز از دیگر افتخارات ورزشکاران استان در این مسابقات بود.

میرزائیان خاطرنشان کرد: در رقابت‌های علمی-تخصصی معلمان تربیت بدنی کسب مقام انفرادی از سوی آموزگار زهرا فروزنده و کسب مقام سوم انفرادی از سوی آموزگار فاطمه عزیزیان از دیگر این افتخارات ورزشی این استان است.

بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور از تاریخ 10 تیر ماه جاری لغایت 15 شهریور ماه جاری برگزار شد که با اعلام نتایج رسمی این مسابقات در تاریخ 19 شهریور ماه جاری دانش‌آموزان شرکت‌کننده از استان چهارمحال و بختیاری در این مسابقات موفق به کسب 55 مدال رنگارنگ شدند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول