اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات کشوری مهرپویان

دانش‌آموزان عضو هلال احمر خراسان جنوبی 4 مدال کشوری کسب کردند

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از کسب سه مدال طلا و یک مدال نقره توسط دانش‌آموزان هلال احمر شهرستان بشرویه در مسابقات کشوری مهرپویان خبر داد.

دانش‌آموزان عضو هلال احمر خراسان جنوبی 4 مدال کشوری کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا عارف‌زاده عصر امروز در جمع امدادگران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان عضو هلال احمر استان در مسابقات کشوری مهرپویان خوش درخشیدند، اظهار کرد: این دانش‌آموزان چهار مدال این مسابقات را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: این مسابقات در بندر انزلی برگزار شد و دانش‌آموزان عضو جمعیت هلال احمر بشرویه که نفرات برتر مرحله استانی این مسابقات بودند از مجموع 12 مدال موجود در این مسابقات سه مدال طلا و یک مدال نقره را به دست آوردند.

معاون امور جوانان هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه تیم اعزامی از شهرستان بشرویه متشکل از 16 نفر بوده است، افزود: مهدی ثابت قدم و مهدی نامور در دو بخش آتل‌بندی و حمل مصدوم به مدال طلا و همچنین در آیتم پتک و سندان نیز مرتضی و مصطفی قاسمی به ترتیب مدال طلا و نقره را به دست آوردند.

عارف‌زاده ادامه داد: در آیتم گروهی الوار چینی، مهدی نامور،‌ مجید تورانی، مهدی قنبری و علیرضا نامور مدال طلا را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 27 استان در این مسابقات شرکت کرده بودند، گفت: بسیاری از استان‌ها از راهیابی به مرحله پایانی مسابقات و کسب مدال محروم بودند.

معاون امور جوانان هلال‌احمر خراسان‌جنوبی هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش استعداد و توان امدادی افراد و ایجاد انگیزه برای دانش‌آموزان دانست و افزود: ارتقاء سطح توانایی‌های افراد در قالب فعالیت گروهی و رقابتی سالم از دیگر اهداف شرکت در این مسابقات بوده است.

عارف‌زاده همچنین از کسب کاپ اخلاق توسط دانش‌آموزان عضو هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته با تلاش فراوان، دانش‌آموزان هلال احمر بشرویه موفق به کسب مقام اول مسابقات روزنامه دیواری کشوری شدند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این سازمان حول سه محور است، گفت: معاونت جذب و سازماندهی، معاونت فرهنگی و اجتماعی و حوزه آموزش و پژوهش از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر است.

معاون امور جوانان هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شاخه‌های مربوط به جمعیت هلال احمر بسیار زیاد است، افزود: شاخه دانش‌آموزی، دانشجویی، جوانان، طلاب، کارگری و روستایی از شاخه‌های مهم این سازمان است.

عارف‌زاده در مورد مهم‌ترین فعالیت‌های حوزه جوانان هلال احمر گفت: بحث اردوها، مسابقات، جشنواره‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت و اعزام کاروان نیکوکاری از مهم‌ترین فعالیت‌های حوزه جوانان هلال احمر است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول