اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان خبر داد

واگذاری بیش از 200 هزار سیمکارت به دانش‌آموزان لرستانی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: بیش از 200 هزار سیمکارت به دانش‌آموزان لرستانی واگذار شده است و این روند ادامه دارد.

واگذاری بیش از 200 هزار سیمکارت به دانش‌آموزان لرستانی

 مسیب قبادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: تمام تلفن‌های همراه واگذار شده به دانش‌آموزان با سند و مدرک از اولیای دانش‌آموز داده شده است. این سیم کارت‌ها به دانش‌آموزان زیر 18 سال توسط دفاتر فروش سیمکارت‌های مخابرات داده شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: در سطح لرستان 425 هزار و 968 تلفن ثابت با ضریب نفوذ 23,77 و یک میلیون و 92 هزار و 642 تلفن همراه با ضریب نفوذ 60,96 در سطح لرستان مشغول به کار هستند.

قبادیان یادآور شد: در بحث اینترنت پرسرعت تاکنون 16 هزار و 652 پورت واگذار شده است. در سطح لرستان 3 هزار و 825 تلفن همگانی و 360 دفاتر آی سی تی روستایی وجود دارد. در حال حاضر 2 هزار و 170 روستایی لرستان از نعمت مخابرات و تلفن بهره‌مند هستند.

قبادیان از مجوز 115 سایت تلفن همراه در سطح لرستان خبر داد و گفت: مناطق کور شهری و روستایی، مناطق کور جاده‌ای و اماکن گردشگری در اولویت نصب این سایت‌ها هستند. بیش از 10 میلیارد تومان مطالبات مخابرات لرستان از مشترکان است که امیدواریم مشترکان نسبت به بدهی خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان از راه‎اندازی سه سایت BTS در استان خبر داد و اظهار داشت: با بررسی و پیگیری‌های به عمل آمده این سه ایستگاه در نقاط مختلف استان و با توجه به ضرورت ارتباط‏دهی مناسب در این مناطق، نصب و راه‏اندازی می‏شوند‏‏.

وی عنوان کرد: این دستگاه‌ها در مناطق خشکه‎رود واقع در مسیر خرم‎آباد - بروجرد، گاوکش در مسیر خرم‎آباد - نورآباد و شرشره بین سه راه با بازید به سه راه درب‎گنبد راه‎اندازی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان با بیان اینکه این سه ایستگاه ظرف این هفته به بهره‎برداری خواهند رسید، اظهار کرد: برنامه شرکت مخابرات لرستان، احداث 19 سایت BTS در استان است که در حال حاضر هشت ایستگاه در دست راه‏اندازی بوده و 50 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با اشاره به اینکه هزینه راه‏اندازی هر سایت BTS، یک میلیارد ریال است، یادآور شد: راه‎اندازی این ایستگاه‌ها جهت پوشش مطلوب‎تر و بیشتر تلفن همراه در این مسیرها بوده است.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول