اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

15 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام می‎شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از اعزام حدود 15 هزار دانش‌آموز دختر و پسر مقطع دوم دبیرستان این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

15 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمد سلیمانی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد اعزام کاروان راهیان نور این استان اظهار داشت: اعزام کاروان‎های راهیان نور، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقای سطح آموزش‌های آمادگی دفاعی دانش‏آموزان صورت می‌گیرد.

وی افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با همکاری آموزش و پرورش استان، نسبت به اعزام 14 هزار و 700 نفر از دانش‌آموزان مقطع دوم دبیرستان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب ایران اقدام می‌کند.

محمدسلیمانی با اشاره به استقبال دانش‌آموزان برای حضور و بازدید از فضای معنوی جبهه‌های جنگ گفت: مسئولیت برگزارکنندگان اردوهای راهیان نور در زمینه ساماندهی و برنامه‌ریزی بسیار سنگین است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد راهیان نور استان باید تمامی تلاش‌های خود را برای حمایت و پشتیبانی از نوجوانان و جوانان معطوف کند چراکه در این سفرها، شنیده‌های دوران هشت سال دفاع مقدس را به وضوح می‌بینند.

وی در ادامه به نقش بی‌بدیل و تاثیرگذار راویان نور اشاره کرد و افزود: راویان اعزامی همراه کاروان‌ها باید از افرادی باشند که در کوران جنگ بوده و سختی‌های آن دوران را با جان و تن لمس کرده باشند.

محمدسلیمانی ادامه داد: دانش‌آموزان در این اردوها ضمن آشنایی با سیره، روش و منش شهدا، به منظور حضور در جنگ نرم و عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی الگو می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود جوانان و نوجوانان اعزامی به صورت فشرده با تاریخ دفاع مقدس آشنا شوند تا با ایجاد تشنگی در آنها، زمینه مطالعه در سیره و فرهنگ دفاع مقدس و شهدا فراهم شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول