اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان مه‌ولات خبر داد

جمع‌آوری 500 میلیون ریال کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان مه‌ولات میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده برای بازسازی مضجع شریف ائمه مدفون در عراق را 500 میلیون ریال اعلام کرد.

جمع‌آوری 500 میلیون ریال کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی علی حاجی‌عرب عصر امروز اظهار کرد: این کمک‌ها طی یک سال برای هزینه در مصارف تعریف شده جمع آوری و به ستاد مرکزی بازسازی عتبات عالیات استان تحویل داده شده است.

وی اظهار داشت: استقبال گسترده مردم برای مشارکت در این برنامه که ناشی از عمق ارادت و اعتقاد آنان به ائمه معصومین(ع)است افتخاری بزرگ برای شهرستان محسوب می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان مه‌ولات از دستگاه‌های فرهنگی مه‌ولات به ویژه اداره تبلیغات اسلامی خواست تا با استفاده از روحانیون مستقر در روستاها و شهرها، نسبت به ارتقای آگاهی مردم درباره بستر فراهم‌شده برای بازسازی حرم ائمه اطهار (ع) تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: با ترویج فرهنگ وقف باغ‌ها و یا املاک، به بازسازی عتبات عالیات می‌توان درآمدی مستمر برای این هدف مقدس فراهم کرد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول