اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت خبر داد

اعطای 34 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در بافت

خبرگزاری فارس: فرماندار بافت گفت: در بخش مشاغل خانگی در این شهرستان 590 نفر با اعتبار 34 میلیارد و 966 میلیون ریال وام دریافت کردند.

اعطای 34 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در بافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، محمدعلی بهروز شنبه شب در نشستی مطبوعاتی با اصحاب رسانه در بافت اظهار داشت: جشنواره گردو که سال گذشته در بافت برگزار شد در راستای معرفی ظرفیت‌های شهرستان بسیار مفید بوده است.

وی افزود: سال گذشته از محل صندوق مهر به 211 نفر در شهرستان تسهیلات اعطا شده است و مشاغل خانگی نیز 590 نفر با اعتبار 34 میلیارد و 966 میلیون ریال وام دریافت کردند.

بهروز بیان داشت: همچنین 600 هکتار از سطح زیر کشت آبیاری تحت فشار در بافت راه‌اندازی شده است و 300 هکتار دیگر نیز به زودی به آبیاری قطره‌ای مجهز می‌شود.

وی عنوان کرد: پیشرفت مصوبات حدود 85 درصد است، دانشکده امام حسین (ع) در حال تکمیل است و فاز دوم دانشگاه پیام نور نیز آغاز می‌شود.

بهروز با اشاره به ساخت چند سالن ورزشی برای مدارس تصریح کرد: تأمین آب شرب روستایی با اعتبار 4 میلیارد تومان در دست اقدام است.

وی گفت: دو طرح در سفر دستیار ویژه رئیس جمهور به شهرستان در قالب طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفت که تصفیه‌خانه شهرستان بافت بیش از 60 درصد پیشرفت داشته است.

بهروز بیان داشت: در سد شهرستان بافت بیش از 32 میلیون متر مکعب آب ذخیره داریم.

فرماندار بافت با بیان اینکه گازرسانی در روستاهای بافت آغاز شده و بیشتر روستاها گاز دارند، خاطر نشان کرد: مسکن بهزیستی و مسکن مهر در حال آماده شدن هستند و پیشرفت خوبی دارند.

بهروز در ارتباط با علت برگزاری جشنواره گردو در شهرستان رابر بیان داشت: با توجه به اینکه این جشنواره در سطح کشور به شناساندن شهرستان بافت کمک می‌کرد اما در انجمن گردو این جشنواره را به رابر دادند و من جشنواره گردو را حق مردم بافت می‌دانم و نه تنها این جشنواره را بلکه جشنواره کوچ عشایری و حتی غله را می‌توانیم، برگزار کنیم..

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول