اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شریف‌آباد:

احداث مجموعه ورزشی از مطالبات اصلی مردم شریف‌آباد است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شریف‌آباد با اشاره به اینکه احداث مجموعه ورزشی در شریف‌آباد یکی از مطالبات اصلی مردم این شهر است، گفت: امیدواریم مردم و به‌ویژه جوانان از امکانات این مجموعه ورزشی به بهترین صورت استفاده کنند.

احداث مجموعه ورزشی از مطالبات اصلی مردم شریف‌آباد است

حسین طالقانی ساعتی پیش در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی شریف‌آباد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: امروز شاهد کلنگ‌زنی استخر سرپوشیده شریف‌آباد با بنای یک‌هزار و 700 متر بودیم که استخر و سونا از بخش‌های آن هستند و خود سونا نیز به سه بخش خشک، بخار و جکوزی تقسیم می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شریف‌آباد افزود: این بنا در 4 هزار مترمربع احداث شده است که در کنار آن کافی‌شاپ، پیست دوچرخه‌سواری، بدنسازی و سایر قسمت‌ها فعالیت می‌کنند.

پروژه مجموعه ورزشی وابسته به بخش خصوصی است

وی در ادامه بیان داشت: این پروژه وابسته به بخش خصوصی است و شهرداری و شورای شهر شریف‌آباد نیز با مدیران این مجموعه همکاری کردند و مساحتی حدود 4 هزار مترمربع را تغییر کاربری دادند و آن را به ورزشی تبدیل کردند.

طالقانی با اشاره به اینکه احداث این مجموعه نیازهای ورزشی مردم را رفع می‌کند، عنوان کرد: این مجموعه که به همت بخش خصوصی ساخته شده است، کمک شایانی به رفع نیازهای مردم بخش شریف‌آباد می‌باشد و مردم این طرح را یکی از مطالبات اصلی خود می‌دانستند.

 

 

رئیس شورای اسلامی شریف‌آباد در ادامه ابراز داشت: مردم شریف‌آباد برای استفاده از امکانات ورزشی مسافتی حدود 15 کیلومتر را طی می‌کردند و مسائلی مانند وقت، ترافیک، حادثه و کرایه ماشین نیز هزینه‌بر بود اما با احداث این مجموعه ورزشی اهالی شریف‌آباد به راحتی و بدون هدر دادن هزینه و وقت به آن دسترسی دارند.

جوانان از امکانات این مجموعه استفاده کنند

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مجموعه ورزشی برای اقشار مختلف مردم شریف‌آباد و به‌ویژه جوانان احداث شده است و امیدواریم که آنها از این استخر به بهترین صورت ممکن استفاده کنند و در آینده نیز شاهد احداث استخرهای بیشتری در شهر شریف‌آباد باشیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول