اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس استان زنجان:

افتخار ورزش بوکس، استفاده از مربیان داخلی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس استان زنجان گفت: یکی از افتخارات ورزش بوکس در کشور استفاده از مربیان ایرانی در این رشته ورزشی است.

افتخار ورزش بوکس، استفاده از مربیان داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا بهرام‌خانی در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات قهرمان کشوری بوکس نوجوانان اظهار کرد: مسابقات قهرمان کشوری بوکس برای نخستین بار از زمان تاسیس این هیئت در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین مسابقاتی از اهمیت ویژه‌ای برای استان برخوردار است، تصریح کرد: حضور استان‌های مختلف در این مسابقات موجب ایجاد نشاط در آن شده است.

رئیس هیئت بوکس استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری چنین مسابقاتی در طول 25 سال گذشته در استان زنجان بی‌نظیر است، افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات مطلوب استان، این دوره از مسابقات در زنجان برگزار شده است.

وی با تقدیر از مسئولان استان برای برگزاری چنین مسابقاتی در استان زنجان یادآور شد: همدلی و هماهنگی بین مسئولان موجب شد تا برای نخستین بار مسابقات بوکس در زنجان برگزار شود.

بهرام‌خانی با بیان اینکه برگزاری چنین مسابقاتی در روند توسعه ورزش استان مهم است، افزود: مسابقات بوکس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه هیئت بوکس استان زنجان از همه توان خود برای برگزاری چنین مسابقاتی استفاده می‌کند، افزود:‌ امیدواریم میزبان خوبی برای چنین مسابقات باشیم.

رئیس هیئت بوکس استان زنجان با بیان اینکه ورزش استان زنجان از ورزشکاران بنامی برخوردار است، خاطرنشان کرد: رشته بوکس علاقه‌مندان بسیاری در استان زنجان دارد.

وی با اشاره به اینکه پایه‌گذاری مطلوبی در زمینه ورزش بوکس در کشور انجام شده است، افزود: ظرفیت‌های لازم برای این ورزش در کشور از سوی فدراسیون بوکس ایجاد شده است.

بهرام‌خانی با بیان اینکه با فعالیت‌های انجام شده ورزشکاران کشور در المپیاد خوش درخشیدند، خاطرنشان کرد: از ظرفیت‌های این ورزش در کشور به خوبی استفاده می‌شود.

وی بر ضرورت برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی بوکس در استان زنجان تاکید کرد و گفت: استان زنجان آمادگی لازم را برای برگزاری چنین مسابقاتی دارد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول