اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری مازندران:

ورزش‌های گمشده محلی مازندران شناسایی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری مازندران وعده داد: ورزش‌های گمشده محلی مازندران شناسایی می‌شوند.

ورزش‌های گمشده محلی مازندران شناسایی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجمع عمومی هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی مازندران (روستایی و عشایری) با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضا مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان در ساری برگزار شد که در نهایت اعضای مجمع، رضا بحرگرد را به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب کردند.

بحرگرد، قلندری، انصارالحسینی، خورشیدی و رحیمی به عنوان پنج کاندیدای پست ریاست هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی مازندران بودند که رضا بحرگرد با اخذ 11 رای به مدت چهار سال سکان هدایت این هیئت ورزشی را بر عهده گرفت.

رضا بحرگرد پس از انتخاب خود به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی مازندران به خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: نخستین اقدام من با کمک همکاران شناسایی ورزش‌های سنتی گمشده در استان است.

وی افزود: در زمینه استعدادهای ورزشی در بین مردان و زنان مازندران از استان‌های استعدادیاب کشور است که با بهره‌گیری از مربیان رشته‌های مختلف ورزشی می‌توانیم به اهداف خود دست یابیم.

رئیس جدید هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی مازندران تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 100 بازی بومی و محلی در استان وجود دارد که زنان و مردان روستایی مشغول فعالیت ورزشی هستند.

بحرگرد هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی مازندران را از هیئت‌های برتر فدراسیون عنوان کرد و افزود: این هیئت تعامل بسیار خوبی با فدراسیون دارد.

وی مهم‌ترین مشکل حال حاضر هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی استان را نبود امکانات کافی در شهرستان‌ها برشمرد و گفت: فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان مازندران باید نگاه ویژه‌ای به این هیئت ورزشی داشته باشند تا ورزشکاران علاقمند روستایی در ورزش قهرمانی خود هیچ مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول