اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقدیر مدیر کل ورزش گیلان از کاروان دلوار‌/قلب ملت ایران را شاد کردید

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: افتخارآفرینی پنج ملی‌پوش گیلانی در کاروان پارالمپیک فوتبال هفت نفره موجب شد قلب مردم ایران را شاد کنند.

تقدیر مدیر کل ورزش گیلان از کاروان دلوار‌/قلب ملت ایران را شاد کردید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی در تماس تلفنی کسب مدال برنز پارالمپیک لندن در فوتبال هفت نفره را به گیلانی‌های حاضر در این تیم تبریک گفت.

وی پس از کسب مدال برنز پارالمپیک توسط تیم ملی فوتبال هفت نفره که پنج نفر از آنها را گیلانی‌ها تشکیل می‌دهند اظهار کرد: افتخاراتی که کاروان پارالمپیک ایران در مهم‌ترین میدان ورزشی جهان به دست آوردند موجب خرسندی و شادمانی ملت ایران است.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان پس از صحبت با هر پنج ملی پوش گیلانی تیم ملی فوتبال هفت نفره، گفت: کاروان ورزشی شهید رئیس علی دلواری با شعار توکل، تلاش، میثاق با شهدا با پیروزی‌های غرورآفرین خود در بازی‌های المپیک و حفظ اصول کرامت ایرانی اسلامی، دل مردم ایران را شاد کرد که جای قدردانی دارد.

تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان ایران در دیدار رده‌بندی پارالمپیک لندن پنج بر صفر برزیل را شکست داد و به مدال برنز رسید که سه گل از پنج گل را گیلانی‌ها به ثمر رساندند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول