اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوانرود خبر داد

رزمایش گردان‌های عاشورا و الزهرا(س) در جوانرود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوانرود گفت: 24 شهریور ماه فراخوان رزمایش گردان‌های عاشورا و الزهرا(س) برگزار خواهد شد.

رزمایش گردان‌های عاشورا و الزهرا(س) در جوانرود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ایرج قاسم‌آبادی در جلسه شورای اداری شهرستان جوانرود اظهار کرد: ملت ایران 33 سال است با هوشیاری و ولایت‌مداری همه موانع و مشکلاتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند پشت سر گذاشته‌ و هم‌چنان در صحنه هستند.

 قاسم‌آبادی ادامه داد: امروز توطئه‌های دشمنان در قالب جنگ نرم است و در این راستا بصیرت‌افزایی، وحدت و تبعیت از فرامین رهبری کشور را در شرایط گوناگون در برابر فتنه‌ها مصون نگه می‌دارد.

وی با تاکید بر هوشیاری و حفظ وحدت تصریح کرد: باید نسل امروز را با همه امکانات در عرصه‌های مختلف در مقابل توطئه‌های دشمنان و در راس آنها استکبار جهانی آگاه کنیم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوانرود گفت: هفته دفاع مقدس امسال در جوانرود با برنامه‌های متنوع‌تری برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در 6 روز از ایام هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد و تدابیری اندیشیده شده که عامه مردم بتوانند در برنامه‌های این هفته شرکت کنند.

قاسم‌آبادی تصریح کرد: فراخوان رزمایش گردان‌های عاشورا و الزهرا(س) نیز در روز جمعه این هفته انجام خواهد شد و از ادارات و ارگان‌های شهرستان خواستاریم ما را در اجرای این برنامه‌ یاری کنند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول