اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از زلزله 6.2 ریشتری در آذربایجان‌شرقی

مشکل اصلی شبکه مخابراتی فقط ترافیک شبکه بود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی گفت: پس از زلزله 6.2 ریشتری در آذربایجان‌شرقی مشکل اصلی شبکه مخابراتی فقط ترافیک شبکه بود.

مشکل اصلی شبکه مخابراتی فقط ترافیک شبکه بود

مهدی فرقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: مشکل اصلی شبکه مخابرات پس از زلزله ترافیک ناشی از کثرت تماس‌های بود که از داخل استان و هم از خارج استان و خارج از کشور به طرف شبکه مخابراتی آذربایجان‌شرقی برقرار می‌شد.

وی افزود: شبکه مخابراتی اصلی در استان برقرار بوده و هیچ نوع اختلال یا قطعی در شبکه‌های اصلی اتفاق نیفتاده است.

فرقانی با اشاره به قطعی برق در روستاها به‌ عنوان دومین مشکل حوزه کاری خود گفت: برق‌های اضطراری تجهیزات مخابراتی تنها سه ساعت می‌تواند پاسخگو باشد.

وی اضافه کرد: برای حل این مشکل نیز اکیپ‌های مخابراتی مجهز به ژنراتور برای برقراری ارتباط در روستاها در ساعات اولیه به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی با اذعان به وارد آمدن خسارت به شبکه‌های مخابراتی گفت: با توجه به اینکه اولویت کاری در حال حاضر تلاش برای برقراری ارتباط در مناطق زلزله‌زده است، هنوز برآوردی از خسارت وارده به شبکه‌های مخابراتی صورت نگرفته است.

به گزارش فارس روز گذشته بعد از وقوع زلزله اختلال از جمله مشغول بودن شبکه، خارج از شبکه بودن، عدم دسترسی و ... ساعت‌ها وجود داشت که این روند هم‌اکنون نیز هر چند کمتر از ساعات اولیه ادامه دارد. 

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول