اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بازی‌های تدارکاتی نمایندگان فوتبال مازندران در لیگ آزادگان

خبرگزاری فارس: بازی‌های تدارکاتی نمایندگان فوتبال مازندران در لیگ آزادگان بازار فوتبال شمال کشور را گرم کرده است.

بازی‌های تدارکاتی نمایندگان فوتبال مازندران در لیگ آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بازی‌های تدارکاتی نمایندگان فوتبال مازندران در لیگ آزادگان این روزها رونق دارد.

سایپا شمال، شموشک و صنعت ساری از جمله تیم‌های مازندرانی هستند که بازار بازی تدارکاتی‌ آنها گرم است.

میثم یوسفی سرپرست تیم فوتبال پیام صنعت آمل گفت: در دیداری تدارکاتی و دوستانه تیم فوتبال شموشک نوشهر که در لیگ دسته دو کشور توپ می‌زند با تیم پیام صنعت آمل دیدار می‌کند.

وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: تیم فوتبال پیام صنعت آمل در سومین دیدار خود به مصاف شموشک نوشهر می‌رود.

یوسفی افزود: این دیدار چهارشنبه هفته جاری 22 شهریور ماه از ساعت 16 عصر در استادیوم شهدای لیتکوه در آمل دنبال می‌شود.

سرپرست و مدیر اجرایی باشگاه فرهنگی ورزشی پیام صنعت آمل با اعلام اینکه شموشک توانسته طی سال‌های گذشته بازیکنان زیادی را به فوتبال حرفه‌ای کشورمان معرفی کند، تصریح کرد: این تیم نوشهری یکی از تیم‌های ریشه‌دار و با قدمت مازندران است که در حال حاضر در لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور حضور داشته و تا چند روز آینده رقابت‌هایش در این دوره از مسابقات آغاز می‌شود.

یوسفی با اشاره به اینکه برای آمادگی بیشتر برای حضور در رقابت‌های کشوری دو تیم شموشک و پیام صنعت با یکدیگر روبه رو می‌شوند، گفت: پیام صنعت نیز به تازگی برای حضور در رقابت‌های فوتبال دسته سه باشگاه‌های کشور اعلام حضور کرده و برای پیوستن به تیم‌های لیگ‌های بالاتر در فوتبال کشورمان تمرینات منسجم و منظمی را در پیش گرفته است.

این مسئول با اعلام اینکه دیدار با شموشک نوشهر چهارمین دیدار تدارکاتی فوتبال پیام صنعت است، تصریح کرد: تاکنون توانستیم در دیدارهای دوستانه خود مصاف سخت و حساسی مقابل تیم سایپا شمال که در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد داشته باشیم و با نتیجه یک بر یک کار را به تساوی بکشانیم.

یوسفی ادامه داد: در دومین دیدار تدارکاتی با تیم منتخب بازیکنان نوری حاضر در لیگ دسته یک و دو باشگاه‌های کشور دیدار کردیم که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده آمل پایان یافت.

وی مهم‌ترین دیدار تدارکاتی تیم‌اش را رویارویی با صبای قم تیم حاضر در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دانست و افزود: این دیدار اوایل هفته جاری برگزار شده که صبای قم با بازیکنان اصلی و لیگ برتری و هدایت یحیی گل‌محمدی یکی از برترین مربیان فوتبال کشورمان توانست در دقایق پایانی بازی دو بر صفر پیام صنعت را شکست دهد.

سرپرست و مدیر اجرایی باشگاه فرهنگی ورزشی پیام صنعت آمل اذعان داشت: بازی بسیار زیبا و تماشایی را مقابل صبا انجام دادیم که نشان داد تمرینات منسجم حسین ولی‌پور سرمربی پیام صنعت و بازیکنان این تیم توانسته ما را به این تیم بسیار امیدوار کند.

یوسفی با اعلام اینکه برای دیدار چهارشنبه هفته جاری از مسئولان شهرستان دعوت شده تا با حضور خود همانند دیدارهای گذشته باعث ایجاد انگیزه و روحیه در بین بازیکنان شوند، گفت: به عنوان تیم تازه تاسیس جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال کشورمان را کسب کردیم و مسئولان و مدیران شهری نیز با حمایت خود فضا را برای صعود این تیم به رده‌های بالاتر مهیا کنند.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول