اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال سایپا شمال:

فوتبال لیگ آزادگان 23 شهریور آغاز می‌شود/ بازیکنان خوبی جذب کردیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال سایپا شمال از جذب بازیکنان خوب در این باشگاه خبر داد و گفت: هفته نخست لیگ آزادگان از 23 شهریور آغاز می‌شود.

فوتبال لیگ آزادگان 23 شهریور آغاز می‌شود/ بازیکنان خوبی جذب کردیم

مهدی پیرورزرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم سایپا شمال دو سالی است که در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان شرکت دارد که در سال گذشته در نخستین حضورش نتایج خوبی را به‌دست آورد.

وی گفت: در فصل جاری هم این تیم با اتکا به بازیکنان جوان و بومی خود و با درایت کادر فنی می‌تواند از مدعیان لیگ باشد.

مدیرعامل تیم فوتبال سایپا شمال درباره اسپانسر جدید باشگاه افزود: همچنان با چند سرمایه‌گذار و شرکت‌های دولتی و خصوصی در حال مذاکره هستیم با حمایت مالی این باشگاه را برای فصل جدید برعهده بگیرند.

پیروزرام از جذب بازیکنان خوب بومی و غیربومی در تیم سایپا شمال خبر داد و تصریح کرد: مازندران دو تیم در لیگ آزادگان دارد که هر دو تیم از فوتبال قائمشهر به نام‌های نساجی و سایپا هستند.

وی بیان داشت: هفته نخست لیگ آزادگان از 23 شهریور آغاز می‌شود که در این هفته مهمان تیم راهیان کرمانشاه هستیم که بازیکنان با تمرینات انجام شده به آمادگی خوبی رسیدند.

مدیرعامل تیم فوتبال سایپا شمال در ادامه از بازی‌های تیمش به میزبانی ساری خبر داد و یادآور شد: با توجه به بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در چند هفته نخست بازی‌های دو تیم سایپا و نساجی دو نماینده قائمشهر در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می‌شود.

پیروزرام درباره بازیکنان جذب شده تیمش در فصل جاری خاطرنشان کرد: با تعدادی از بازیکنان سال گذشته تیم و چند بازیکن جدید قرارداد امضا و در هیئت فوتبال استان در ساری ثبت کردیم.

وی افزود: اصغر رامشگر، امیرحسین یوسفی، هادی ریاحی، مجتبی نوروزی، ناصر رضایی، سعید ستاری، سهیل هزارجریبی، ایمان جعفراوقلی، هادی اسماعیلی و مهدی طاهری به عنوان بازیکنان سال گذشته سایپا شمال بار دیگر با عقد قرارداد به عضویت تیم سایپا شمال درآمدند.

مدیرعامل سایپا شمال درباره دیگر بازیکنان تیمش اذعان داشت: عیسی پرتو از شهرداری تبریز، رسول الهی‌مقدم، علی نوریان از مس رفسنجان کرمان، علی قلی زاده، رضوان گران، سعید ابراهیم‌پور، سجاد کرمان، محمد طاهری، صادق نجفی، حسین گوهری و مجتبی قهاری از شهرداری اراک، حسام مقصودی از پارسه تهران، سید محمد حسینی از گسترش فولاد تبریز، مرتضی ملک خیلی از گل گهر سیرجان، آرش کردی از ملوان و علیرضا فرجی و حسین قهارپور از صنعت ساری به عنوان بازیکنان جدید به تیم  فوتبال سایپا شمال پیوستند.

به گزارش فارس، تیم سایپا شمال در نخستین هفته لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در روز 23 شهریور در کرمانشاه مهمان تیم راهیان این شهر است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول