اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

صبا در تعطیلات تقویت شد / مصدومان به دیدار با گهر می‌رسند

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بهترین بهره‌برداری را از تعطیلات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کرده و تیمی کاملا قوی شده‌ایم.

صبا در تعطیلات تقویت شد / مصدومان به دیدار با گهر می‌رسند

ناصر بختیاری‌زاده در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پیام صنعت آمل در آستانه بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان ما آمادگی خود را در این دیدار نشان دادند.

وی با اشاره به برتری دو بر یک صبای قم در این دیدار تدارکاتی عنوان داشت: حریف، تیم دونده و پرتلاشی بود و همین مهم سبب شد تا بازیکنان ما نیز محک خوبی بخورند، ضمن اینکه خواسته‌های تاکتیکی تیم را نیز به خوبی مرور کردیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان ما از مصدومیت رنج می‌بردند و برخی نیز استراحت می‌‌کردند، بسیاری از نفرات اصلی تیم را در این دیدار استفاده نکردیم اما نفرات جانشین چهره خوبی از خود ارائه کردند.

وی یادآور شد: در این مسابقه دوستانه، یک نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم بازیکنان ما با انگیزه و هوشیار کار کرده و با ارائه بازی هماهنگ ضمن باز کردن دروازه حریف موفق شدند این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند.

بختیاری‌زاده در ادامه با اشاره به فرصت مناسب تعطیلات لیگ برتر برای بازسازی صبای قم تصریح کرد: موقعیت خوبی در اختیار داشتیم تا برخی نقاط ضعف تیم را با تمرینات اختصاصی برطرف کرده و از هر نظر آماده دیدار با گهر دورود شویم.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر بیان کرد: خوشبختانه از این نظر نگرانی خاصی وجود ندارد و در بهترین حالت ممکن به مصاف گهر می‌رویم.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: امیدوارم با قول مسئولان باشگاه به زودی نیازهای مالی بازیکنان ما نیز برطرف شود، چرا که در این صورت یقینا قوی‌تر از گذشته در مصاف با حریفان لیگ برتری گام به میدان خواهیم گذاشت.

وی تاکید کرد: تردید نداشته باشید که صبای قم بعد از تعطیلات لیگ برتر فوتبال تیم قوی‌تری خواهد بود و یقینا بازیکنان ما با تلاش و انگیزه بالاتر به مصاف حریفان می‌روند و صبای قم به همان روند رو به رشد گذشته بازمی‌گردد.

مسابقه صبای قم با گهر زاگرس دورود از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 18 و 35 دقیقه روز شنبه بیست و پنجم شهریور ماه در ورزشگاه 10 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول