اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی:

55 واحد صنعتی آذربایجان‌غربی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: در سال جاری 55 واحد صنعتی آذربایجان‌غربی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

55 واحد صنعتی آذربایجان‌غربی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

امیر رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: گازرسانی به واحدهای صنعتی استان از برنامه‌هایی است که شرکت گاز استان در چند سال اخیر در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه گازرسانی به واحدهای صنعتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد، تصریح کرد: هفته دولت امسال به 55 واحد صنعتی استان گازرسانی شده است که گازرسانی به آنها از هفته دولت سال گذشته در دست اجرا بود.

رضوی در ادامه با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای آذربایجان‌غربی در اولویت برنامه‌های این شرکت قرار دارد، افزود: امسال 33 روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اعتبارات هزینه شده در این زمینه، خاطرنشان کرد: در این راستا 60 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه با اجرای عملیات گازرسانی به این روستاها 4 هزار و 487 خانوار تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: عملیات گازرسانی به روستاهای شهرهای میاندوآب، ارومیه، خوی، شوط، چایپاره، پلدشت، ماکو و شاهین‌دژ در سال جاری انجام گرفته است.

رضوی با بیان اینکه این پروژه‌ها هفته دولت امسال افتتاح شدند، اعلام کرد: هفته دولت فرصت خوبی برای ارائه آمار و عملکرد دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به 188 روستای استان در دست اجراست، گفت: پروژه‌های گازرسانی به تناسب اعتبار اجرا می‌شوند.

رضوی ادامه داد: اجرای 315 کیلومتر شبکه‌گذاری گاز، نصب 15 هزار و 419 انشعاب گاز، پذیرش 47 هزار و 476 مشترک و برخورداری 42 هزار و 300 خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی، از جمله اقداماتی است که از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال انجام شده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول