اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم عنوان کرد

اختصاص 7 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی استان قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: در نشست مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با مدیریت اداره شعب بانک توسعه تعاون هفت میلیارد ریال تسهیلات برای واحد‌های صنعتی قم به تصویب رسید.

اختصاص 7 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی در حاشیه جلسه مشترک با مدیریت اداره شعب بانک توسعه تعاون استان قم با اشاره به مشکلات پیش روی صنعت و تولید اظهار کرد: بر اساس کار کارشناسی صورت گرفته و بررسی‌های میدانی در بین واحدهای تولیدی و صنعتی مشخص شد که مشکل اصلی واحدهای تولیدی کمبود نقدینگی است.

وی نقش حمایتی بانک‌ها به خصوص بانک‌های فعال در عرصه اقتصادی و تولیدی را بسیار مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: بانک‌ها با تامین منابع مالی و روان‌سازی فرآیند اعطای تسهیلات، برای واحدهای صنعتی می‌توانند پشتوانه مناسبی برای تولید و سرمایه‌گذاران باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در ادامه هدف از تشکیل این جلسه را بررسی طرح‌های متقاضی دریافت تسهیلات از محل وجوه اداره شده شرکت شهرک‌های صنعتی نزد بانک توسعه تعاون عنوان کرد.

وی یادآور شد: در این نشست که کارشناسان حوزه صنایع کوچک شرکت شهرک‌ها و کارشناسان اعتبارات بانک توسعه تعاون حضور داشتند 12 طرح مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس بازدید‌های صورت گرفته توسط کمیته فنی و اعتباری و اهمیت طرح‌ها، اعطای تسهیلات به تعدادی از طرح‌ها به میزان 7 میلیارد ریال به تصویب رسید.

حیدری مدیریت اداره شعب بانک توسعه تعاون قم نیز از اعلام آمادگی این بانک برای اعطای تسهیلات به بخش صنعت خبر داد و بیان کرد: این بانک توجه خاصی به صنعت و تولید به عنوان بخش مهم و حیاتی کشور به ویژه شرکت‌های تعاونی و دانش‌بنیان دارد و می‌تواند تسهیلات مناسب به ویژه سرمایه در گردش را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول