اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری:

کمربندی ساری تا پایان امسال به بهره‌برداری نمی‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر ساری گفت: به مردم وعده دادیم که کمربندی ساری تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد، اما با این روند پرداخت اعتبارات تا پایان سال 92 به طول می‌انجامد.

کمربندی ساری تا پایان امسال به بهره‌برداری نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرامرز نقیبی در جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری اظهار داشت:‌ نماینده ویژه رئیس جمهور دوشنبه 20 شهریور از پروژه کمربندی ساری بازدید می‌کند.

رئیس شورای شهر ساری ادامه داد: شناسنامه املاک کمربندی را آماده و ارائه کرده‌ایم، اما بیش از 3.5 میلیارد تومان پول دیگری به ما نداده‌اند.

نقیبی متذکر شد: به مردم وعده دادیم که این کمربندی تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد، اما با این روند تا پایان سال 92 به طول می‌انجامد.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: ‌رسانه‌ها در حضور نماینده ویژه رئیس جمهور به کمک ما بیایند.

وی با بیان اینکه روند فعالیت شهرداران در سطح شهر راضی کننده است، اما کافی نیست، گفت:‌ سازمان عمران و فضای سبز باید از نظر مالی بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

رئیس شورای شهر ساری تصریح کرد:‌ امسال نخستین بار است که فضای سبز در گرمای فصل تابستان زرد نشده و سازمان فضای سبز فعالیت بهتری نسبت به گذشته دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه دو سرمایه‌گذاری شهر بازی و تله‌کابین، ساری را به شهری گردشگرپذیر تبدیل می‌کند، یادآور شد:‌ سعی می‌کنیم مانعی بر سر راه سرمایه‌گذار نگذاشته و نهایت همکاری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رنگ‌آمیزی دیوارهای مدارس به ویژه مدارس ابتدایی، هزینه چندانی ندارد، افزود:‌ ترمیم خط کشی عابر پیاده در مقابل مدارس و همچنین نوشتن پیغام‌های هشدار به رانندگان باید زودتر صورت گیرد تا خطری برای دانش‌آموزان پیش نیاید.

رئیس شورای شهر ساری با اشاره به جابه‌جایی دبیرستان شریف‌العما اذعان داشت: 2 هزار متر فضای این دبیرستان به صحن امامزاده یحیی افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول